וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד דרסה 0:5 את אספניול

הבלאנקוס השיגו ניצחון עשירי ברציפות והפער בפסגה שוב עומד על 10 הפרש. בילבאו עלתה למקום הרביעי, ויאריאל מסתבכת

אחרי ניצחונה הקשה של ברצלונה 1:3 על ספורטינג חיחון, ריאל מדריד, כהרגלה העונה, עשתה את העבודה בקלות ובסטייל והביסה 0:5 את אספניול כדי להגדיל את הפער שוב ל-10 נקודות. עוד קודם לכן, אתלטיק בילבאו כבשה את המקום הרביעי בעזרת 0:2 יוקרתי בדרבי על ריאל סוסיאדד. נועלת הטבלה סראגוסה השיגה ניצחון דרמטי 1:2 את ויאריאל וסיבכה אותה קשות ואילו ולנסיה שבה למסלול הנכון עם 0:1 על גרנאדה.

ריאל מדריד - אספניול 0:5

השיוט של ריאל מדריד בדרך לאליפות הלה ליגה ממשיך להתנהל על מי מנוחות וללא הפרעות. אספניול הגיעה לברנבאו, לא היוותה יריב ראוי וכמו במשחק הראשון בברצלונה ספגה תבוסה. בסיבוב הראשון זה נגמר ב-0:4. הפעם ריאל עצרה רק אחרי החמישי. הבלאנקוס השיגו ניצחון ליגה עשירי ברציפות והפער מברצלונה שוב עומד על 10 נקודות.

כריסטיאנו רונאלדו אמנם כבש את הראשון בדקה ה-23, אבל הציג משחק רגוע והשאיר את הבמה לקאקה, שהיה במיטבו. סמי חדירה ניצל מסירת עומק של מסוט אוזיל והכפיל בדקה ה-38. קאקה בישל באמנות לגונסאלו היגואין (47, 68) וכבש בעצמו את הרביעי בדקה ה-66. ריאל שטפה את המגרש וכמו בכל שבוע בלה ליגה זה נראה קל. קל מדי.

המספרים של ריאל פשוט מדהימים. 85 שערי זכות ב-25 מחזורי ליגה (למעלה משלושה שערים למשחק). כשהכל הולך כל כך בקלות וללא מאמץ, ז'וזה מוריניו יכול בהחלט להיות שקט לקראת הגומלין מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות.

אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד 0:2

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון בשמינית גמר הליגה האירופית מול מנצ'סטר יונייטד, אתלטיק בילבאו עשתה צעד נוסף לעבר מטרת העל שלה העונה, כשעלתה למקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. לשמחתם של האוהדים בסן מאמס, הדבר קרה בעזרת ניצחון בדרבי על היריבה המרה ריאל סוסיאדד. גיבור המשחק היה מרקל סוסאטה, שהקדים את קלאודיו בראבו כדי לכבוש את הראשון בדקה ה-25, נעצר בקורה לאחר מכן ובדקה ה-81 סובב כדור חופשי פנימה.

גרנאדה - ולנסיה 1:0

העטלפים חזרו לנצח אחרי שני הפסדים רצופים והתבססו במקום השלישי עם יתרון של שש נקודות על פני בילבאו. הקשר האלג'יראי סופיאן פגולי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-32 לאחר בישול של ז'ונאס. גרנאדה נותרה במקום ה-16 והיא מקדימה את הקו האדום בארבע נקודות.

סראגוסה - ויאריאל 1:2

הקבוצה של מנולו חימנס כבר די השלימה עם ירידתה, אבל אולי הניצחון הדרמטי הזה על ויאריאל יפיח בה תקוות מחודשות, כאשר הפער בין הקבוצות עומד כעת על תשע נקודות. הצוללת הצהובה, שנמצאת במקום ה-17 ומקדימה רק בשלוש נקודות את הקו האדום, עלתה ליתרון משער של אלחנדרו מרטינוצ'יו הארגנטינאי בדקה ה-16 ובהמשך החמיצה מול רוברטו חימנס המצוין. לואיס גרסיה הצליח להשוות עם בעיטת יעף בדקה ה-85, וארבע דקות בתוך תוספת הזמן היה זה אברהם מינרו שהקפיץ את האוהדים המקומיים. ניצחון ביתי ראשון לסראגוסה זה שמונה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully