וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:3 את ספורטינג חיחון

הקטאלנים, ללא מסי, צימקו את הפער מריאל ל-7 נק'. אינייסטה, קייטה וצ'אבי הבקיעו, פיקה הורחק. 1:1 למאיורקה

הקרב בצמרת הליגה הספרדית אמנם נראה די גמור לטובת ריאל מדריד, שפשוט לא מאבדת נקודות, אבל ברצלונה לא מוותרת והערב (שבת) היא כמעט ושמטה נקודות נוספות נגד ספורטינג חיחון שנלחמת על חייה. סיידו קייטה סידר לה 1:3 דרמטי, שמצמק את הפער מהבלאנקוס לשבע נקודות ויכול להלחיץ מעט את שחקניו של ז'וזה מוריניו, שיארחו ביום ראשון את אספניול. מאיורקה, עם דודו אוואט ותומר חמד, נפרדה מאוסאסונה החזקה ב-1:1 כשגם סביליה ואתלטיקו מדריד נפרדו עם תוצאה זהה במשחק ביניהן.

ברצלונה - ספורטינג חיחון 1:3

הקטאלנים כנראה עדיין לא התייאשו מהגנה על האליפות הרביעית ברציפות, ומול ספורטינג חיחון שנלחמת על חייה בליגה הראשונה, הם פשוט התקשו, אבל הצליחו לצבור שלוש נקודות חשובות. ללא ליאונל מסי, שהיה חסר בשל צבירת כרטיסים צהובים, לראשונה מאז שהגיע לליגה הספרדית, בארסה הייתה טובה יותר, אבל הכל הלך נגדה, כולל השיפוט, רגע לפני הגומלין מול לברקוזן בליגת האלופות. כעת היריבה שלה משלימה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון.

שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, דאבל פס של אדריאנו וסיידו קייטה הסתיים עם מסירה של אדריאנו לאנדרס אינייסטה, שמקרוב בעט פנימה וכבש את שער היתרון לקטאלנים. בפתיחת המחצית השנייה, בארסה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שהתקפה מתפרצת של חיחון הסתיימה בהיתקלות של ג'רארד פיקה עם מיגל דה לאס קואבס, שהיה אחרון בדרך לשער, והשופט הרחיק את הבלם.

האורחים, שמיעטו לאיים על השער עד אותו שלב, הצליחו למצוא את שער השוויון בדקה ה-49, שלוש דקות בלבד לאחר ההרחקה, פורמוסה מנדי העביר כדור רוחב מהאגף הימני היישר אל ההגנה הפרוצה של הקטאלנים, ומצא את דויד בראל שדחק מקרוב פנימה. בארסה המשיכה לאיים על השער של חואן פאבלו קולינאס, ובדקה ה-79 היא הצליחה להבקיע את השני אחרי שאלכסיס סאנצ'ס סידר לקייטה, שבעט ברגל שמאל כדור אדיר מחוץ לרחבה, שנעצר ברשת.

החגיגה של ברצלונה הושלמה שתי דקות לסיום אחרי בישול אומן של אינייסטה לצ'אבי, שהקדים את השוער והקפיץ מעליו את השלישי. אגב, חיחון לא יצאה עם נקודות מהקאמפ נואו מאז עונת 1991/92, והסטטיסטיקה הזו נשמרה גם הערב.

מאיורקה - אוסאסונה 1:1

מאיורקה קיוותה להשיג יותר מנקודה ביתית במסגרת מאבקי התחתית שלה, אבל למרות שלא ניצחה, לפחות היא שמרה על מאזן נקי מהפסדי בית לאוסאסונה מאז 2006. אלברו קחודו הכניע את דודו אוואט בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל אמיליו נסואה הצעיר נגח את השוויון בדקה ה-71. תומר חמד נכנס בדקה ה-48, אבל לא הצליח לכבוש.

סביליה - אתלטיקו מדריד 1:1

סביליה, שעצרה את הנפילה שאפיינה אותה לאחרונה עם שני ניצחונות רצופים ויפים קיוותה להמשיך במומנטום בבית, אבל הסתפקה בנקודה מול יריבתה למאבק האירופי. האורחים עלו ליתרון כבר לאחר תשע דקות, כשגבי הרים כדור אל הרחבה ומצא את ראשו של אדוארדו סאלביו שנגח מצויין אל הרשת. סביליה החלה לוחצת את שערה של אתלטיקו במטרה למצוא את שער השיויון, אך אל המחצית היא ירדה בפיגור. בדקה ה-53 הצליחה סביליה להמיר את הלחץ שלה לשער, כשחסוס נבאס שלח כדור רוחב נהדר ומצא במרכז הרחבה את דיאווארה שבנגיעה שלח את הכדור אל הרשת. עד לסיום היתה סביליה קרובה לכבוש שוב, אבל לא השכילה לנצל את המצבים, והשתיים התחלקו בנקודות בינן.

חטאפה - מלאגה 3:1
לחטאפה: דייגו קסטרו (42). למלאגה: אליסאו (57), ז'רמי טולאלן (82), סנטי קאסורלה (90).

ראיו וייקאנו - ראסינג סנטאנדר 2:4
לראיו: מיצ'ו (45, 65), ראול טאמודו (67), פיטי (72). לראסינג: מארק טורחון (9), גונסאלו קולסה (28)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully