וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "בקצב הזה, עוד ניאבק על ההישארות בליגה"

אכזבה רבה בקבוצה אחרי ההפסד למכבי חיפה. גורם: "רק נס יקפיץ אותנו לפלייאוף העליון". סלליך: "חיפה הייתה באטרף"

אכזבה רבה הצטברה אתמול (ראשון) בקרב אנשי הפועל עכו בעקבות ההפסד 1:0 למכבי חיפה, שמקטין משמעותית את הסיכויים של הקבוצה להשתלב בפלייאוף העליון. השער המוקדם של אייל גולסה השאיר את עכו ללא מצבים ממשיים, ועוד לפני הדרבי התל אביבי, הקבוצה רחוקה נקודה אחת ממכבי תל אביב השמינית. מעבר לכך, עכו רחוקה תשע נקודות מהקו האדום ובקבוצה חוששים מהסתבכויות במאבקי תחתית.

בשני המשחקים שנותרו לקבוצה עד סיום הליגה הסדירה, עכו תתארח בסוף השבוע הקרוב אצל האלופה המיועדת עירוני קרית שמונה ולאחר מכן היא תארח למשחק מותח את מכבי פתח תקוה. "אנחנו פשוט פראיירים. היינו חייבים לצאת מהמשחק הזה עם נקודה", אמר שחקן בעכו. "בקצב הזה אנחנו נצטרך להיאבק על ההישארות, אחרי שרק לפני שבוע היינו בתמונת הפלייאוף". גורם בקבוצה הוסיף: "קשה לי להאמין שנהיה בפלייאוף העליון, רק נס יקפיץ אותנו לשם. קבוצה שלא מנצחת ולא מגיעה למצב אחד בקבוצה, לא צריכה להיות בין שמונה הראשונות, וכנראה שזה לא המקום שלנו".

מעבר לתחושות התסכול, מכת הפציעות העונה בחוליית ההגנה נמשכה אחרי שדימקאו פידליס הניגרי נחתך במצחו עשרים דקות לסיום המשחק ונלקח לבית החולים בנהריה. בקבוצה מאמינים כי הפציעה אינה משמעותית והוא יוכל לשחק בסוף השבוע נגד קרית שמונה.

סינטאיהו סלליך, שלא פתח בהרכב מול הקבוצה שממנה הגיע בהשאלה, היה כמו חבריו מתוסכל, ואמר: "ידענו לפני המשחק שאם נפסיד, נתרחק משמעותית מהפלייאוף העליון, וזה מה שקרה. כמעט ולא הגענו למצבים, חיפה שיחקה טוב, לחצה אותנו מהרגע ראשון. הם היו באטרף וחבל שלא הצלחנו להתמודד עם זה. ידענו היטב מה המשמעות של המשחק הזה, אבל אחרי השער שספגנו, היה לנו קשה לצאת מזה. המשכנו לנסות ולתקוף, אבל זה לא עזר".

הקשר נכנס כמחליף במחצית השנייה במקום גיא דיין שקיבל את המקום ה-11 והסביר מה עכו צריכה לעשות כדי בכל זאת להשתלב בפלייאוף העליון: "אנחנו חייבים לנצח את שני המשחקים שנותרו לנו, אבל זה יהיה מאוד קשה. קרית שמונה לא תרצה לאבד נקודות אחרי שהשבוע היא ספגה שער בדקה ה-90. אני מקווה שלפחות לא נפסיד מולם. התחתית מאוד קרובה, אבל אנחנו נעשה הכל כדי לנצח ולשפר את המצב שלנו".

צפו בהפסד הפועל עכו 1:0 למכבי חיפה

אלי כהן: "לא הגענו למצבים"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully