וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמיין ג'קסון: "מרגיש כאילו רוח השטן מרחפת מעלינו"

4.3.2012 / 22:34

שחקנה של חיפה התקשה לקבל את ההפסד: "אולי אם ישחררו אותי ננצח". דרוקר: "הראנו אופי". עופר ברקוביץ': "ניצחון חשוב"

במשך דקות ארוכות כבר היו יכולים אוהדי מכבי חיפה לפנטז על סיום רצף ההפסדים הנוראי של הקבוצה, שעמד על 11 באותו הרגע. חיפה כבר הוליכה ב-3, בתוך הדקה האחרונה כשהכדור אצלה, אבל אז הגיע איבוד, שלשה של נעימי ששלחה את המשחק להארכה, ושם המשיכו הירוקים להציג קבלת החלטות נוראית שהובילה להפסד 96:93 להפועל ירושלים.

"אני לוקח אחריות על ההפסד", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה, רמי הדר. "יכול להיות שלא הבהרתי באופן מספיק ברור בהתקפה האחרונה של המשחק שצריך לעשות פאול במקרה של מיס מאץ' ולצערי לא עשינו פאול ונעימי קלע שלשה. אני כבר לא יודע מה לעשות כדי לנצח. כואב לי, אבל אני לא מיואש". על המהלך האחרון בזמן החוקי, אז לקח קרלוס פאוול את האחריות אך איבד את הכדור, אמר המאמן: "אני עומד מאחורי קרלוס פאוול. הקבוצה מתנהגת כמו קבוצה. משחק כמו היום היינו צריכים לנצח" .

גם ג'רמיין ג'קסון היה שבור בסיום, ואמר: "יכול להיות שזאת אשמתי. אולי אם ישחררו אותי נתחיל לנצח משחקים. אני מרגיש כאילו הרוח של השטן נמצאת מעלינו ובגלל זה אנחנו מפסידים. אנחנו עובדים קשה כל שבוע באימונים וקורעים את התחת. רמי המאמן עושה עבודה מצוינת אבל אנחנו לא מצליחים לעשות את מה שהוא אומר ולנצח משחקים. לא יודע למה זה קורה אבל זאת עובדה. זאת פעם ראשונה בחיים שלי שאני מפסיד 13 משחקים ברצף. המאמן אמר לנו לעשות פאול במהלך האחרון ולא עשינו אז שילמנו על כך. זאת הרגשה קשה שצריך לבלוע".

בירושלים היה מרוצים מהניצחון, אם כי פחות מהיכולת של הקבוצה. "אני חושב שהיה לנו כמה רגעים טובים, בעיקר ברבע השני", אמר המאמן, שרון דרוקר. "אני חושב שהראינו אופי וניצחנו את המשחק הזה. בליגה הזאת כל משחק הוא קרב. עשינו את הפעולה הנכונה בסוף המועד החוקי ובהארכה כבר שיחקנו יותר טוב, הלכנו לאנשים הנכונים ועשינו עצירות טובות. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. בשבוע הבא יש משחק קשה מאוד מול חולון. השחקנים יעבדו קשה כל השבוע ואני מכיר אותם, הם ייתנו הכל" .

טפירו: "אנחנו קבוצה מאוזנת, נעשה את המקסימום"

מכבי אשדוד הוכיחה הערב שהיא יותר מראויה להיות בפלייאוף, לאחר שגברה 69:80 על מכבי ראשון לציון החזקה בחוץ. מאמן הקבוצה, עופר ברקוביץ' אמר בסיום: "הייתה לנו הגנה טובה מאוד, הצלחנו לנטרל את משחק החדירה של ראשון בהרבה מאוד דקות. עשינו התאמות אחרי המשחק הקודם כשהאיזורית שלנו כשלה מול חולון. זה ניצחון חשוב אבל צריך להמשיך הלאה, חשוב לנו להמשיך עם המומנטום החיובי. ברור שעשינו ניצחונות גדולים בחוץ בתקופה האחרונה, הקבוצה התייצבה ומשחקת טוב".

המאמן אף החמיא לדרור חג'ג' שהיה מצויין הערב: "אני לא יודע להסביר את היכולת של חג'ג'", אמר ברקוביץ', "אני יודע להנות מזה. כשהבאנו את דרור זו היתה השאיפה שלנו, אבל אחרי שהוא נפצע בהכנה הוא יצא מהקצב. מתחילת הסיבוב השני קיבלנו אותו בכושר אחר. אני שמח כי זה מה שרצינו שיהיה לנו מישהו שיתן עזרה גדול למאיר טפירו".

מאיר טפירו עצמו אמר: "אנחנו קבוצה מאוזנת אנחנו משחקים כדורסל טוב וביחד. צריכים להבין שאשדוד שנה שנייה בהיסטוריה בליגה הראשונה, ומסורת בונים לאט לאט. הקבוצה צוברת אופי, אבל אנחנו בדרך הנכונה, זה עושה טוב למועדון. ניצחנו בכל האולמות, וזה יוצר מסורת, ואני מקווה שיהיה לזה המשכיות. אם היינו מנצחים בשבוע שעבר כשהפסדנו על חודו של סל, היה לנו סיכוי גבוה לעלות לפלייאוף, אבל כרגע זה לא תלוי בנו, אנחנו נעשה את המקסימום כדי לשחק טוב. נבוא לשלושה משחקים הבאים, שמתחילים ביום ראשון הבא".

מאמן מכבי ראשון לציון, אפי בירנבוים ניסה להסביר את ההפסד הביתי ואמר: "יש לנו בעיות, זה לא תירוצים אבל בא לידי ביטוי במגרש, אדריאן יוטר פצוע וגם קיצ'ן, ובאופן כללי אני חושב שאשדוד לקחו הימור גדול היום ואנחנו התפתינו לזריקות משלוש. אנחנו צריכים ללמוד מזה. הרבה זמן לא נתקלתי בקבוצה שצופפה ככה בהגנה, ונצטרך לדעת לשחק יותר נכון. יש לנו בעיה, אנחנו לא יכולים להפסיק לשחק, צריכים שהפצועים יחלימו מהר. שום דבר לא מובטח, אנחנו נגיד את זה עוד פעם ועוד פעם. אנחנו נמשיך לעבוד כדי להמשיך להשיג את המטרה".

אשכנזי: "היינו זקוקים לניצחון הזה"

במשחק החד צדדי של הערב, הביסה מ.כ הבקעה את ברק נתניה 56:79, ושמה מאחוריה את ההתפרקות במחזור הקודם מול עירוני אשקלון. "זאת הרגשה יוצאת מן הכלל", אמר מאמן הבקעה, אבי אשכנזי. "אני חושב שהיינו עם תחושות קשות, למרות שהחבר'ה בסדר גמור. התחלנו טוב את העונה ואחר כך נקלענו לסדרה ארכה של משחקים והמאכזב ביותר היה בשבוע שעבר. היינו זקוקים לניצחון הזה מבחינה מנטלית ועכשיו נמשיך הלאה. יש לנו עוד סיום קשה לליגה אבל נעשה את המקסימום כדי לקחת את הנצחונות במשחקים שנותרו".

שמוליק ברנר, שפגש את האקסית אמר: "נתניה תמיד יהיה מקום מיוחד, הייתי שם שנתיים ונהניתי. אני מקצוען ובא כל יום ועובד, אני מחויב לחברים שלי במאה אחוז בחדר ההלבשה, הם יודעים שאתן בשבילם הכל. הקבוצה נראתה הערב שונה מאיך שהיא הייתה בחודשיים האחרונים. ניר כהן שלט בצבע והוכיח את עצמו. מעבר לזה אני מקווה שנשתפר. אני חושב שהמטרה הריאלית והנכונה זה מקום 7, עדיין באים כאנדרדוג אבל עדיין אפשר הגיע לפיינל פור".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully