וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן חזרה למקום הראשון

פסטורה, מנז, הוארו וננה כבשו ב-1:4 על אז'קסיו והעלו את קבוצתם לפסגה. 90 דקות לעדן בן בסט ב-0:0 של ברסט בקון

הצמרת הצרפתית עברה הערב (ראשון) שינוי נוסף, כאשר פריס סן ז'רמן שבה אל ראשות הטבלה עם ניצחון ביתי 1:4 על אז'קסיו מהתחתית. פ.ס.ז' חזרה לעצמה אחרי שלוש תוצאות תיקו וניצלה עד תום את איבוד הנקודות של מונפלייה בשבת. עדן בן בסט הוחלף בתוספת הזמן, ב-0:0 של ברסט מול קון. ראן עלתה למקום הרביעי עם 0:2 בדרבי על לוריין השוקעת.

פריס סן ז'רמן - אז'קסיו 1:4

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות שגרמו לה לאבד את הפסגה, פריס סן ז'רמן חזרה לנצח וגם שבה לראשות הטבלה. שתי דקות גדולות של חאבייר פסטורה הספיקו כדי להרגיע את המקומיים ולהשאיר את אז'קסיו מתחת לקו האדום. הקשר הארגנטינאי כבש בדקה ה-27, ואחרי שתי דקות בישל לז'רמי מנז. יוהאן פולאר צימק עבור האורחים בדקה ה-42, ולקראת הסיום גיום הוארו (86) וננה (90) הפכו זאת לתבוסה. קרלו אנצ'לוטי עדיין ללא הפסד כמאמן פ.ס.ז'.

קון - ברסט 0:0

עדן בן בסט חזר לכנף השמאלית בעקבות הצבתו בהרכב של עיסאם ג'מע, אבל שניהם לא הצליחו להוביל את ברסט לניצחון שני ברציפות. החלוץ הישראלי הוחלף בתוספת הזמן וספג כרטיס צהוב בתיקו ה-15 של ברסט העונה, כשהמרחק שלה כרגע מהקו האדום עומד על ארבע נקודות (במקום ה-11 עם 30 נקודות). קון, שרצתה לנצח ולעקוף את ברסט בטבלה, הייתה עדיפה אך הרבתה להחמיץ מול סטיב אלאנה, שהמשיך בכושרו המצוין והביא עוד נקודה לקבוצתו. ג'ונתן זבינה הורחק משורות ברסט בתוספת הזמן.

לוריין - ראן 2:0

הדרבי של חבל בריטני הסתיים בניצחונה המשכנע של ראן, שהשלימה דאבל עונתי על יריבתה הגדולה והאריכה את רצף המשחקים ללא ניצחון של לוריין ל-11. ראן הייתה טובה יותר ועלתה ליתרון בדקה ה-41, כשיוסוף חאג'י מצא במסירת עומק את ג'ונתן פיטרויפה שכבש. בדקה ה-79 התפקידים בין השניים התחלפו, כשהפעם פיטרויפה השתלט על כדור ארוך של השוער בנואה קוסטיל וסידר לחאג'י את הרביעי שלו העונה. ראן מדלגת מהמקום השביעי למקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully