וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער ובישול לבן שהר ב-2:2 של אוקזר בליל

החלוץ הישראלי נכנס במחצית השנייה והוביל את קבוצתו לקאמבק אחרי שהאלופה הובילה 0:2. רק תיקו למונפלייה

המחזור ה-26 בליגה הצרפתית הצמודה נפתח הערב (שבת) עם שישה משחקים ולא מעט הפתעות גדולות. בן שהר כבש, בישל והוביל קאמבק של אוקזר, שסיימה ב-2:2 בחוץ מול ליל. מונפלייה המוליכה הפסידה 1:0 בדיז'ון וליון הפסידה 2:0 לנאנסי. מארסיי הפסידה 1:0 בבית לטולוז. סושו ו-ולנסיין נפרדו ב-1:1, אביאן ניצחה 0:1 את סנט אטיין בחוץ.

דיז'ון - מונפלייה 1:1

מוליכת הטבלה עד המחזור הנוכחי הייתה קרובה להפסד חמישי העונה, כשפיגרה לאורך רוב שלבי המשחק אך הצליחה להשיג שוויון משער של ג'ונתן טיניאן בדקה ה-90, שהגדיל את הפער שלה מפריס סן ז'רמן לשתי נקודות, לפני משחקה של הקבוצה מהבירה מחר. גאל קקוטה, שמושאל מצ'לסי כבש את שער היתרון של דיז'ון בדקה ה-67, אך זה לא החזיק מעמד עד הסיום ונגמר ב-1:1 דרמטי במיוחד.

ליל - אוקזר 2:2

הדאבליסטית הייתה קרובה לרשום ניצחון כשהובילה כבר 0:2, אך שער ובישול של המחליף בן שהר החזירו את קבוצת התחתית למשחק וסידרו לה נקודה חשובה מאוד במאבקי ההישרדות. אוקזר עדיין במקום ה-19 והלפני אחרון עם 23 נקודות, אך יכולה בהחלט להתעודד מההופעה שלה והקאמבק הערב.

אדן הזארד כבש צמד לליל: בדקה ה-34 בבעיטה חופשית שעברה את כל הגנת האורחת ובפנדל מדויק בדקה ה-63. בן שהר, שנכנס בדקה ה-46, הצליח לצמק בדקה ה-80 לאחר שדניס אולייש ביצע מהלך אישי נהדר ויישר למרכז, שם המתין שהר, שדחק מול שער ריק פנימה את ה-2:1. בדקה ה-84 הצליחה אוקזר לאזן כשקרן של שהר מצאה את סדריק הנז'באר, שנגח פנימה וקבע 2:2. מאורו סטו הורחק בליל בדקה ה-41, אנתוני לה טאלק הורחק אצל האורחת בדקה ה-67.

נאנסי - ליון 0:2

מה יהיה עם הקבוצה של רמי גארד? ליון, שעדיין נמצאת במצב לא רע בליגת האלופות וצריכה לשמור על יתרון 0:1 מול אפואל ניקוסיה השבוע כדי להגיע לרבע הגמר, סגרה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון ואכזבה בגדול. נאנסי מהמקום ה-16 ניצחה 0:2 את ליון משערים של סבסטיאן פוגרנייה בדקה ה-66 ושער נוסף של ג'אמל בקאר בדקה ה-75.

משחקים נוספים:
סושו - ולנסיין 1:1
לסושו: ניקולא איזימה מיראן (77, עצמי), לולנסיין: גרגורי פוז'ול (69).

סנט אטיין - אביאן 2:0
לאביאן: סדריק מונגונגו (37), יאניק סגבו (90)

מארסיי - טולוז 1:0
לטולוז: איימן אבדנור (66)

בורדו - ניס 2:1
לבורדו: מארק פלאנוס (67), לניס: לוסיאנו מונסון (18, פנדל), אברהם גה גה (39)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully