וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת משיבה אש: דורשת למנות שופט זר מול בית"ר

4.3.2012 / 18:28

עמוס לוזון יפנה לאיגוד השופטים: "נוציא מכתב עוד הערב". גורם במועדון: "מאיר לוי נתן להם פנדל, אז הם רוצים אותו"

המתח בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה עולה מדרגה. לאחר שבשבוע שעבר הוציאה הנהלת בית"ר ירושלים הודעה לתקשורת שהכעיסה את אנשי הקבוצה, במהלכה רמזה כי ההתאחדות לכדורגל קובעת מי הקבוצה שתרד ליגה, נראה כי הדרישה של בית"ר למנות שופטים בכירים למשחק מול הלוזונים רק הגבירה את הלהבות.

עוד הערב (ראשון) מתכוון הנשיא עמוס לוזון לנסח מכתב לאיגוד השופטים בו הוא מבקש למנות שופט זר למשחק. בבית"ר, כזכור, דרשו לשבץ את מאיר לוי, אסף קינן, או שופט זר למשחק. "עוד הערב, או לכל המאוחר מחר בבוקר, נוציא מכתב לאיגוד", אישר הנשיא עמוס לוזון.

גורם במכבי פתח תקוה אמר הערב: "מאיר לוי נתן לבית"ר פנדל, אז בטח שירצו אותו. כנראה שאין להם מספיק צרות במועדון, אז הם מחפשים ריגוש. במקום להתעסק עם שופטים, שיתחילו לרוץ. התחתית בוערת".

בתוך כך, עדיין לא קיבלו שחקני פתח תקוה את המשכורות שלהם, אבל במועדון הבטיחו לחלק אותם השבוע. המאמן משה סיני כינס אסיפה נוספת בעקבות המצב בתחתית. "אנחנו צריכים להיות יחד כל הזמן", אמר המאמן לשחקנים. "אם אני מסתכל על המשחק אתמול, אז במחצית הראשונה שיחקנו פחות טוב, בחצי השני שלטנו במשחק והגענו למצבים. לא אכפת לי ששחקנים מתראיינים לפני המשחק, אבל אני חושב שלא צריך להתראיין. צריך לשמור על שקט".

בית"ר ירושלים דורשת: מנו שופט זר מול מכבי פ"ת

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully