וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "מבט על התחתית מבהיר את המגמתיות נגדנו"

בבית"ר משייכים את העונש האחרון שספגו בבית הדין ללוזונים: "חוסר שוויוניות במאבקי התחתית". במכבי פ"ת הגיבו: "הנהלת בית"ר אשמה". אוהדים הפגינו מול ההתאחדות

בבית"ר ירושלים קיבלו הערב (שלישי) בזעם את החלטת בית הדין להעניש את הקבוצה בשלושה משחקי רדיוס ובסגירת היציע המזרחי באצטדיון טדי במשחק הביתי שייערך מול בני יהודה. בשעות הערב התקבצו מספר אוהדים מול בניין ההתאחדות לכדורגל ברמת גן ומחו כנגד ההחלטה.

גורם בבית"ר אמר על העונש: "אין כבר מילים על החלמאות הזאת. ברור שנגיש ערעור. על כוס שתיה וצעיף קיבלנו עונש כל כך חסר פרופורציות, שאומר הכל על בית הדין והדרך שלו. כנראה שהאוהדים צריכים ללכת חזק עם העתירה שלהם לדחות את העונשים לעונה הבאה כי אנשים כאן קיבלו החלטה חד משמעית לעשות הכל כדי להוריד את בית"ר. איציק קורנפיין צריך להגיב בצורה קיצונית עד כדי איום לא להופיע למשחקים כי זה מזמן עבר את גבול הספורטיביות, זאת שערוריה".

בתגובה הרשמית של הקבוצה להחלטה נאמר: "זהו עונש שערורייתי, עונש חסר הגיון וחסר פרופורציות. במהלך כל העונה ספגה הקבוצה עונשים כבדים שפגעו ופוגעים בחוסר הספורטיביות והשוויוניות בליגה וזאת חרף המאבקים של ראשי המועדון להלחם באלימות ובגזענות. העונש שהוטל היום הראה שוב כי במוסדות ההתאחדות לכדורגל ובתי הדין שלה קיימת אפליה בענישה כנגד בית"ר ירושלים, והעונש הקשה שהוטל על הקבוצה פוגע בצורה אנושה במאבקי ההישרדות בליגה.

"מן הראוי שבית הדין לא יפגע בחוסר השוויוניות במאבקי התחתית, על אחת כמה וכמה במשחקי הפליאוף הנמצאים בפתח. לא ייתכן שכל משחקי הפליאוף ביתיים של הקבוצה, שעשויים להכריע על זהות היורדות, יתקיימו מחוץ לאצטדיון טדי ויפגעו באופן בוטה בחוסר ספורטיביות ושוויוניות. לא ייתכן שעל מעשים דומים קבוצות אחרות נענשו בקנס כספי זעום, ואילו כשהנאשמת הינה בית"ר ירושלים, העונש נקבע מראש לענישה החמורה ביותר".

"התחושה היא כי בהתאחדות לכדורגל ובתי הדין שלה, החליטו לקבוע את זהות היורדות בבית הדין ולא על המגרש באופן ספורטיבי. הדיין ישראל שמעוני בפסיקתו הציג שוב חוסר הגיון וחוסר מידתיות בעונש חסר הפרופורציות. המועדון יערער על ההחלטה השערורייתית וחסרת ההיגיון. כל מי שעיניו בראשו, מבין בהסתכלות מבהירה בטבלה ובקבוצות שבסכנת ירידה, את המגמתיות בענישה כנגד בית"ר ירושלים, והמבין יבין".

"אבי לוזון ומכבי פ"ת עושים את הבלאגן?"

ממכבי פתח תקוה נמסר בתגובה: "אם כך מגיב מועדון בית"ר ירושלים אין פלא שהאוהדים שלהם מתנהגים כמו שהם מתנהגים. אם ההנהלה והמועדון שם מאשימים אנשים בדברי שטות אין פלא שהאוהדים שלהם משתוללים כך. עד לפני שעה היינו אומרים שהאוהדים אשמים, אבל עכשיו נאמר בפה מלא שההנהלה והמועדון אשמים, כי האוהדים רק מגיבים להודעות של ההנהלה. האם אבי לוזון ומכבי פתח תקוה הם אלה שעושים את הבלאגן ביציעים? לא ולא. מי שגורמת לכך היא הנהלת בית"ר שגורמת לחוליגנים לשרוף כסאות ולהשתולל. עכשיו ברור מאין הכל מגיע".

העונש של בית"ר: שלושה משחקים רדיוס וסגירת המזרחי מול בני יהודה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully