וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב כבש בניצחונה של קלאב ברוז'

הקשר הבקיע את שערו השישי העונה, ב-0:1 על סטנדרד ליאז' של רמי גרשון. שער בכורה למשה אוחיון, לוצרן נוצחה בבאזל

ליאור רפאלוב כבש היום (ראשון) את שערו השישי בליגה הבלגית, כאשר העניק לקלאב ברוז' ניצחון 0:1 על סטנדרד ליאז' של רמי גרשון. שני שחקני הנבחרת השלימו 90 דקות על המגרש בקרב הצמרת, ממנו יצא רפאלוב כמנצח הגדול וסייע לקבוצתו לשוב למקום השני (רק חמש נקודות מאנדרלכט המוליכה) אחרי ההפסד הכואב לגנק בשבוע שעבר. מאור בוזגלו הפצוע לא נכלל בסגל של סטנדרד, שניצבת במקום החמישי.

הקשר הישראלי החל מצוין את המשחק, ואחרי שני מהלכים שלא הסתיימו בשער, הוא מצא את הרשת של סינאן בולאט בדקה ה-12 מבישול של הבלם קארל הופקנס. ארבע דקות לאחר מכן מנע גרשון מג'וזף אקפלה לכבוש את השני של ברוז', שהמשיכה להיות טובה יותר עד הסיום, אם כי לא הגדילה את התוצאה. 0:1 קטן, בדיוק כמו שכריסטוף דאום אוהב.

* גילי ורמוט שיחק 75 דקות בהפסדה של דה חראפשחאפ 2:0 לוויטסה ארנהיים במחזור ה-24 בליגה ההולנדית. הקשר הישראלי וחבריו רצו להמשיך את המומנטום מהניצחון 0:2 על רודה במחזור הקודם, אבל לא יכלו למדורגת שביעית בליגה.

דה חראפשחאפ פתחה טוב עם מצבים של רידל פואפון, אך לא ידעה לנצל אותם ונענשה מן העבר השני. ווילפריד בוני, חלוץ נבחרת חוף השנהב, כבש בדקה ה-34 בבעיטה מחוץ לרחבה, ו-17 דקות לסיום לסיום היה זה היפני-הולנדי מייק הבנאר שסגר עניין. ורמוט וחבריו נותרו במקום ה-17 והלפני אחרון, עם 16 נקודות בלבד.

* משה אוחיון חגג שער בכורה במדי לוצרן השוויצרית, שלא מנע מקבוצתו להפסיד 3:1 במשחק החוץ מול באזל. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-66 ושתי דקות מאוחר יותר כבש בבעיטה מ-25 מטרים, שער שאיזן ל-1:1 אחרי שדויד אברהם העלה את באזל ליתרון (28). אלכס פריי הוותיק ניצח את המשחק עם צמד (78, 81). בעקבות הניצחון פתחה באזל פער של תשע נקודות על פני לוצרן בפסגה.

* דדי בן דיין פתח בהרכב ושיחק 66 דקות ב-1:1 הביתי המביך של אומוניה ניקוסיה מול אתניקוס אכנאס. בעקבות הנקודה, ברחה א.א.ל לימסול ליתרון שלוש נקודות על פני אומוניה בפסגה. יובל שפונגין המוצהב לא שותף.

(עדכון ראשון: 16:10)

בן שהר כבש ובישל בשבת בתיקו של אוקזר נגד ליל

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully