וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר חילצה 2:2 ביתי מול קטאניה

פורלאן ומיליטו הצילו את ראניירי מעוד הפסד מביך. לאציו ניצחה 1:2 בדרבי הלוהט את רומא. תיקו לאודינזה, ניצחון לנאפולי

אחרי ששתי הטוענות לכתר האליפות באיטליה, יובנטוס ומילאן שיחקו כבר אתמול (שבת), היום נמשך המחזור ה-26 בסרייה A כשבמוקד המאבק על המקום השלישי ועל אלו המוליכים לאירופה. מי שטיפסה למקום השלישי היא לאציו, שעשתה זאת בסטייל עם ניצחון 1:2 בדרבי מול רומא וניצלה גם את ה-0:0 של אודינזה מול אטאלנטה. מי שפתחה את משחקי יום ראשון עם ניצחון חוץ היא נאפולי שניצחה בפארמה 1:2, בעוד אינטר המאכזבת נעלה את המחזור עם 2:2 ביתי מול קטאניה, שכבר הוליכה 0:2.

סטפנו מאורי שחקן לאציו (משמאל) עם הרנאנס. AP
גיבורי הדרבי. הרנאנס עם סטפנו מאורי/AP

רומא - לאציו 2:1

הדרבי הלוהט של הבירה הבטיח וגם קיים. לאציו שוב ניצחה 1:2, השלימה דאבל עונתי על יריבתה המושבעת וחגגה ניצחון ראשון כקבוצת חוץ בדרבי מאז נובמבר 1997, במשחק בו כל אחת מהקבוצות סיימה עם 10 שחקנים. הגיבור הגדול של הביאנקוצ'לסטי היה הקפטן סטפנו מאורי, שחזר לאחרונה מפציעה והבקיע את שערו הראשון העונה, שהיה גם שער הניצחון.

הקבוצה המדוכאת של לואיס אנריקה לא הספיקה להתאושש מהרביעייה שספגה מאטאלנטה, וכבר בדקה ה-11 איבדה את השוער מארטן סטקלנבורג , שהכשיל ברחבה את מירוסלב קלוזה. הרנאנס כבש מהנקודה הלבנה והעלה את לאציו ליתרון, אבל חמש דקות לאחר מכן חואן בעט למשקוף ופאביו בוריניו המשיך את הריבאונד פנימה, כשהכדור הורחק כשהוא כבר מעבר לקו השער.

הקהל של רומא ניסה לדחוף את קבוצתו להשלים את המהפך, עד שבדקה ה-62 ראה את מאורי ממשיך בגלישה כדור רוחב של כריסטיאן לדסמה פנימה. פרנצ'סקו טוטי כמעט השווה עם נגיחה מסוכנת בדקה ה-85, אבל גם הרחקתו של ליאונל סקאלוני מיד לאחר מכן לא סייעה לג'אלורוסי להציל נקודה. הצרות של לואיס אנריקה נמשכות.

אינטר - קטאניה 2:2

אחרי חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות וחודש ללא שער זכות, אינטר שוב הביכה את עצמה לעיני אוהדיה וכבר פיגרה 2:0 מול קטאניה, אך הפעם ידעה לחלץ נקודה ולהימנע מכישלון נוסף. הנראזורי עדיין נראים רע וסופרים תשעה משחקים ללא ניצחון, אבל אולי קלאודיו ראניירי ישרוד עד הגומלין מול מארסיי, למגינת לבם של אוהדי אינטר מרוצים מכך.

כבר בדקה ה-19 קטאניה הלמה עם מתפרצת קטלנית, כשפאפו גומס נכנס לרחבה, התיל ביוטו נגאטומו וסובב לפינה הרחוקה. הבור של אינטר הפך עמוק יותר בדקה ה-38 עם שער של מריאנו איסקו, שלמעשה היה צריך להיפסל בגלל נבדל של המבשל ג'ובאני מרקזה. ווסלי סניידר נכנס לאחר ההפסקה והעיר את המארחת, כשבישל בדקה ה-71 לדייגו פורלאן. שמונה דקות לאחר מכן הגיע השוויון, עם טיל של דייגו מיליטו לחיבורים. דווקא כשנראה היה כי אינטר תשלים את המהפך, קטאניה קיבלה הזדמנות אדירה להמם את ראניירי, אבל המחליף פליפה סיימור החמיץ ברשלנות מול ז'וליו סזאר בדקה ה-85, לפני שג'אמפאולו פאציני החטיא בצד השני.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

פארמה - נאפולי 2:1

הקבוצה מדרום איטליה ברחה לרומא והתקרבה ללאציו עוד לפני הדרבי של עיר הבירה. אדינסון קבאני ספק הוכשל ברחבה בדקה ה-40 ובעט את הפנדל בעצמו, אנטוניו מיראנטה הדף, אבל האורוגוואי עט על הריבאונד וכבש את השער ה-16 שלו העונה. פארמה שהחזיקה יותר בכדור ואיימה יותר על השער, הצליחה להשוות בדקה ה-77 מרגליו כריסטיאן זקארדו, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לאסקיאל לאבצי, שנמצא בכושר פנטסטי וקבע 1:2 בדקה ה-86.

אודינזה - אטאלנטה 0:0

הזברטה איבדו את המקום השלישי לטובת לאציו, כשכשלו בבית מול אטאלנטה העיקשת. אנטוניו די נטאלה וחרמן דניס, שניים מהמתחרים על תואר מלך השערים, רצו לשפר את מאזנם לאחר השלושער שכבש אמש זלאטן איברהימוביץ', אבל בעוד החלוץ האורח מיעט להגיע למצבים, קפטן אודינזה היה המחמיצן העיקרי מול אנדראה קונסילי שהצטיין בשערה של אטאלנטה.

משחקים נוספים

פיורנטינה - צ'זנה 0:2
לפיורנטינה: ונגליס מוראס (61, עצמי), מטייה נסטסיץ' (74)

סיינה - קליארי 0:3
לסיינה: אריון בוגדאני (40), עמנואלה קלאיו (80), כריסטיאנו דל גרוסו (82)

לצ'ה - גנואה 2:2
ללצ'ה: לואיס מוריאל (61), דוידה בריביו (81). לגנואה: ג'וזפה סקולי (21 ו-86)

בולוניה - נובארה 0:1
לבולוניה: רוברט אקואפרסקה (83)

(עדכון ראשון: 17:59)

לואיס אנריקה מתרסק ברומא

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully