וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "לא הייתה לי יריבות אמיתית בקריירה"

לפני המשחק מול מיאמי, הצהיר בריאנט שאין מה להשוות בינו לבין לברון או וויד. למאר אודום התנצל בפני שחקני דאלאס

לוס אנג'לס לייקרס תפגוש הערב (ראשון) את מיאמי למשחק מסקרן (22:30, 5+ לייב), וקובי בריאנט יודע שמאז "ההחלטה" של לברון ג'יימס, הלייקרס במאזן 3:0 מול מיאמי. גם ככה הדם חם מעט לקראת המשחק, אחרי העבירה של דווין וויד על בריאנט במשחק האולסטאר שגרמה לשבר באף לכוכב הלייקרס, אבל קובי לא רוצה להחמיא לאף אחד משחקני מיאמי, וטוען ש"ב-16 שנות קריירה לא היה לי יריבות מושבעת", כמו שהיה בעבר מג'יק נגד בירד או צ'מברליין נגד ראסל.

כמובן שבריאנט, שמחזיק בחמש טבעות אליפות בכיס, צודק בדבריו. וויד זכה רק באליפות אחת בקריירה, לברון עדיין לא זכה, ושחקנים אחרים שיכולים להיחשב ליריבים (טים דאנקן עם ארבע, למשל) הם לא בעמדה שלו.

בריאנט ציין כי "זה קצת מאוחר מדי עבורי" לטפח יריבות עם שחקן זה או אחר. כשנשאל לגבי היריבות שלו נגד לברון ג'יימס, אמר בריאנט: "לא מבחינתי. אני קם להתמודד מול כל אחד בצורה זהה למען האמת. אין מישהו שגורם להעלות את עצמי לרמה גבוהה יותר". ומה לגבי דווין וויד? "הוא צעיר מדי", אומר קובי, "כשאני באתי לליגה הזאת, הוא היה בבית ספר יסודי".

דאלאס: למאר אודום חוזר

למאר אודום חזר הלילה (ראשון) לסגל של דאלאס, אחרי ארבעה משחקים מהם נעדר בגלל "סיבות אישיות". כזכור, אודום הצטרף העונה לשורות האלופה אחרי קיץ לא קל, שכלל משברים אישיים וניפוי מהלייקרס, ומאז הוא מאכזב ביכולתו. ב-22 בפברואר עזב את חבריו לדאלאס לחופשה אישית, וגרר תגובות לא אוהדות מכיוון המועדון. "בקרוב מאוד נאבד את הסבלנות שלנו אליו", אמר המאמן ריק קרלייל על הרכש הכושל שהביא בקיץ.

אודום אמור היה לשחק בליגת הפיתוח כדי לחזור לכושר, אבל הלילה, כאמור, הוא כבר שיחק בניצחון של דאלאס על יוטה וקלע 9 נקודות ב-18 דקות. "זה אישי, ומשהו שהייתי חייב לעשות", אמר אודום על החופשה שלקח, כשהוא מתנצל בפני חבריו, "מארק קיובן הוא בעלים נהדר ומאוד מבין. לפעמים צריך לתקן דברים שקורים מחוץ למגרש כדי לתקן את הדברים שלא עובדים על המגרש".

כשנשאל אם לדעתו מצא את הפתרון שישאיר אותו בקבוצה, אמר אודום ש"אני לא רואה סיבה שלא, הכל בסדר". גם קרלייל נשמע חיובי כשאמר בסיום ש"ללא ספק זה היה המשחק עם הכי אנרגיות שלו מאז תחילת השנה". עכשיו רק נותר לחכות למשבר הבא.

קובי, לברון או דוראנט: מי צריך להיות ה-MVP?

כספי הודח מהחמישייה, קליבלנד שוב הפסידה

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully