וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "לא חושש. הכל תלוי בנו"

הפער של פרטיזן בלגרד בפסגה צומק לשמונה נקודות, אבל המאמן הישראלי מלא ביטחון: "נראה שיש לנו קבוצה איכותית"

הקדנצייה של אברהם גרנט כמאמן פרטיזן בלגרד החלה אתמול (שבת) ברגל שמאל, עם 1:1 בלבד נגד נובי פזאר מהתחתית - תיקו ראשון אי פעם של העולה החדשה נגד אלופת סרביה שעד אתמול ניצחה ב-14 מתוך 15 משחקי הליגה שלה.

המאמן הישראלי סיכם: "אני מאוכזב מהתוצאה. באנו במטרה לנצח. במחצית הראשונה החמצנו וספגנו. במחצית השנייה יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח, אבל לא עשינו את זה. נובי פזאר נלחמה והתגוננה היטב והשער שלהם היה במתפרצת יפה. אנחנו צריכים לשחק יותר מהר".

הכוכב האדום בלגרד ניצלה את איבוד הנקודות הנדיר עד כה העונה של פרטיזן כדי לצמק ממנה את הפער בטבלה לשמונה נקודות, אבל גרנט נשמע בטוח: "אני לא חושש כי הכל תלוי בנו. יש לנו קבוצה איכותית ובהמשך נראה את זה".

המשחק נערך בחסות כוחות אבטחה מתוגברים של המשטרה מאחר שהעיר נובי פזאר נחשבת למרכז התרבותי של המיעוט הבוסני בסרביה וכ-80 אחוזים מתושביה הם מוסלמים. אתמול אירחו אוהדי נובי פזאר כ-20 אוהדים של פנרבחצ'ה ומהיציעים נשמעו קריאות "מוות לגרובארי (ארגון האוהדים של פרטיזן)" וכן "זוהי טורקיה" ו-"500 שנה, 500 שנה" - זכר לשלטון העותמאני באזור.

פרטיזן הגיעה לעיר כשהיא מלווה בכוחות גדולים של משטרה וכלי בהתקשורת כיסו בהרחבה את הגעתה של קבוצה גדולה מהבירה בלגרד למקום. נובי פזאר עלתה השנה לראשונה לליגה הבכירה והיא מושכת הרבה תשומת לב מעבר למתרחש על הדשא.

אוהדי נובי פזאר במשחק אתמול נגד פרטיזן בלגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully