וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון: "מקומי על המגרש, אמשיך לכבוש"

4.3.2012 / 7:34

חלוץ ויסלה קרקוב כבש שער ליגה ראשון אחרי ארבעה חודשים: "מקל עליי לשחק עם שני חלוצים. לא ויתרנו על האליפות"

חלוץ ויסלה קרקוב דודו ביטון שבר בשבת בצורת של למעלה מארבעה חודשים ללא שער ליגה. ביטון דייק מהנקודה הלבנה ועזר לאלופת פולין להשיג ניצחון חוץ 0:2 על לכיה גדנסק. עבר והחלוץ היה זה שערו העשירי העונה בליגה וה-15 בכל המסגרות, בעוד ויסלה ניצחה לראשונה אחרי חמישה משחקים בכל המסגרות.

"להבקיע את השער העשירי בליגה אחרי כל כך הרבה זמן זו מתנה יפה ליום ההולדת", אמר ביטון, שחגג בשבוע שעבר 24. "לא כל כך הבנתי למה לא שיחקתי בליגה האירופית, אבל אני עם הפנים קדימה ובטוח שמקומי על המגרש ושאמשיך לכבוש".

הניצחון הושג יומיים לאחר טלטלה נוספת בעמדת המאמן. קזימיז' מוסקאל, שהחליף בעצמו את רוברט מסקאנט בנובמבר, פוטר מתפקידו והוחלף על ידי מיכאל פרובייז' בן ה-39. כעת, ויסלה שבמקום השישי רחוקה שמונה נקודות מהמוליכה שלאסק וורוצלאב והיא עדיין מאמינה.

ביטון: "המאמן החדש דורש הרבה עבודה ומלחמה במגרש והוא משחק עם שני חלוצים, וזה כמובן טוב בשבילי ומקל עליי. אני מקווה שחילופי המאמנים יבואו לידי ביטוי בתוצאות. עדיין לא ויתרנו על האליפות".

הישראלי השני של אלופת פולין, מאור מליקסון, נפצע והוחלף כבר אחרי 12 דקות של משחק. על פי הערכות ראשוניות, מדובר במתיחה קלה בלבד והשחקן צפוי לחזור לאימונים בהמשך השבוע.

מה עוד עשו השגרירים במשחקי השבת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully