וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "ואן פרסי כישרון נדיר, חלוץ מהטובים בעולם"

ארסן ונגר מהלל את חלוץ ארסנל: "הגיע כנער והפך למנהיג". לחץ בצ'לסי על וילאש בואש, באלוטלי בילה במועדון חשפנות וייענש

גובר הלחץ על אנדרה וילאש בואש. צ'לסי המידרדרת הפסידה אתמול (שבת) 1:0 לווסט ברומיץ', והמאמן יודע שבקצב הוא לא רק שלא יחזיק שלוש שנים במועדון, אלא בקושי שלושה משחקים.

AVB יודע שהוא על הכוונת של רומן אברמוביץ' כבר תקופה ארוכה, ואתמול אחרי ההפסד, שמרחיק את צ'לסי מהמקום הרביעי ומליגת האלופות, המאמן הפורטוגלי אמר: "אני לא חושב שהבעלים צריך עכשיו לצאת בהצהרה ולתמוך בנו, בזמן שאנחנו מציגים כזאת יכולת גרועה. כרגע כולנו פשוט צריכים לעשות עבודה טובה יותר, הצוות, השחקנים, וכמובן שיותר מכולם גם המאמן".

התקשורת האנגלית כבר מדברת על המחליפים הפוטנציאליים, וממשיכה להזכיר את פפ גווארדיולה, רפא בניטז ופאביו קאפלו, אבל המאמן חושב על הגומלין בגביע מול ברמינגהאם, כשהוא יודע שהגביע זה כנראה המפעל האחרון שהוא יוכל להיאבק עליו.

"זה משחק ענק", אמר וילאש בואש, "נהיה חייבים להשתפר ב-300 אחוז. אני לא מודאג לגבי העתיד, ההווה הרבה יותר מטריד אותי".

ארסנל: ונגר משבח את ואן פרסי

ארסן ונגר הילל את רובין ואן פרסי על הצמד המצוין שלו מול ליברפול, שהעניק לארסנל 1:2 דרמטי על ליברפול ואת המקום הרביעי בפרמיירליג. "הוא פשוט כישרון נדיר, הוא בין הטובים בעולם", אמר ונגר, "נעשה את המקסימום בשביל לשמור עליו. אני מאוד גאה בדרך שהוא עשה. הוא הגיע לכאן כנער, והפך למנהיג שהוא היום. הוא תמיד תחת לחץ גדול בגלל שהוא יודע שהוא חייב להבקיע, אבל בכל פעם הוא מצליח לייצר משהו מיוחד".

מנצ'סטר סיטי: באלוטלי בילה במועדון חשפנות

מנצ'סטר סיטי תטיל על מריו באלוטלי את הקנס המקסימלי, לאחר שמצאה שהדיווחים על הימצאותו במועדון חשפנות עד השעות הקטנות של יום שישי בלילה הם אכן נכונים.

אומנם באלוטלי פתח בהרכב ואף כבש ב-0:2 של סיטי על בולטן, שהעלה את הפער מיונייטד לחמש נקודות, אבל רוברטו מאנצ'יני כבר מאבד סבלנות וישוחח עם השחקן. "אני מאוד מאוכזב, זו לא הדרך הנכונה להתנהג מבחינתי", אמר מאנצ'יני, "אם הוא היה הולך לישון מוקדם, הוא יכול היה לכבוש שלושה או ארבעה שערים".

אנגליה: ארסנל ניצחה באנפילד, 0:2 לסיטי על בולטון

רובין ואן פרסי: "לא הגיע לנו לנצח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully