וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי: "לא הגיע לנו לנצח"

חלוץ ארסנל לא התרגש מהצמד הדרמטי באנפילד. בניון: "לא אשכח את קבלת הפנים של אוהדי ליברפול". זעזוע מוח לארטטה

ארסנל חוותה את אחד הערבים האמוציונלים ביותר שלה העונה, כשגברה הערב (שבת) 1:2 על ליברפול באנפילד משער דרמטי בתוספת הזמן. החדשות הרעות מבחינת התותחנים הגיעו בדקה ה-48, כשמיקל ארטטה נתקל בראשו של ג'ורדן הנדרסון, נפל על כר הדשא ונותר שכוב למשך מספר דקות.

האצטדיון כולו היה במתח שעה שהצוות הרפואי של ארסנל הכניס אלונקה למגרש ופינה את הקשר הספרדי לחדר ההלבשה, תוך שהוא מקבל אספקה של חמצן דרך מסיכה. לאחר מספר בדיקות פונה ארטטה לבית החולים הקרוב כשהוא סובל מזעזוע מוח ומכה חזקה בלסת, אך התקשורת האנגלית מיהרה לדווח כי מצבו "בסדר", הוא התאושש ואינו סובל משבר בלסת.

והיה גם משחק, אותו ניצח רובין ואן פרסי עם צמד גדול, כולל שער ניצחון דרמטי שתי דקות בתוך תוספת הזמן. "זה מאוד משמעותי להבקיע באנפילד, כי זה אצטדיון ענק", אמר החלוץ ההולנדי הנהדר, שהבקיע את שני השערים הראשונים שלו באצטדיון האגדי. "אנחנו גאים בניצחון הזה, אבל למען האמת אני לא חושב שהוא הגיע לנו. ליברפול שיחקה יותר טוב, ולגנוב את הניצחון בסיום זה משמח".

בזווית הישראלית, פתח יוסי בניון בהרכב התותחנים והשלים 73 דקות. בתום המשחק הביע בחשבון הטוויטר שלו קפטן נבחרת ישראל את הערכתו הרבה לאוהדי ליברפול, עבורם שיחק לפני מספר שנים: "השגכנו ניצחון גדול נגד קבוצה גדולה. אני חייב להודות שלא אשכח את קבלת הפנים שקיבלתי מאוהדי ליברפול".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully