וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מדריד תצטרך להיאבק קשה בשביל התואר הזה"

גווארדיולה מרוצה מהניצחון של ברצלונה, מודע לאתגר בצמרת ומחמיא לקייטה: "הוא ריגש אותי". אלכסיס פצוע, ייעדר שבועיים

ברצלונה הצליחה לנצח אתמול (שבת) את ספורטינג חיחון 1:3, אבל קיבלה גם בשורות מאכזבות: אלכסיס סאנצ'ס סובל מקרע קל בשריר וייעדר בין עשרה ל-15 ימים, כך נמסר מהאלופה הספרדית.

סאנצ'ס המצוין יחמיץ את הגומלין של בארסה מול לברקוזן בליגת האלופות ביום רביעי, ופפ גווארדיולה יודע שזה יכול היה להיות גרוע יותר. "אלכסיס בן 22, הוא התפתח ויודע איך זה לשחק כל שלושה ימים", אמר גווארדיולה בסיום, "אבל הוא חלק חשוב במערך שלנו, והוא יחסר לנו. זו עוד משוכה שנצטרך לעבור מעליה".

מלבד לפציעה של אלכסיס, גווארדיולה היה מרוצה מהיכולת של שחקניו, שהתאוששו מההרחקה של ג'רארד פיקה וניצחו עם עשרה שחקנים בזכות שער נהדר של סידו קייטה בדקה ה-78, אחרי דקות מותחות במצב של 1:1 אחרי שהאורחים השוו בדקה ה-49.

"זה לא היה סתם גול, זה היה גול פשוט פנטסטי", החמיא גווארדיולה לשער של קייטה, "יש הרבה שחקנים שנעלבים כשהם לא משחקים, כאילו הם מרכז היקום. כששואלים אותי למה אני כל כך אוהב את קייטה, זה בגלל שבכל פעם שהוא עולה על המגרש לכמה דקות הוא מוציא מזה את המקסימום.

"קייטה יודע שהוא מתחרה על ההרכב עם כמה מהשחקנים הטובים בעולם, אבל כשהוא משחק כמו היום זה פשוט מרגש אותי. אני מקווה שהוא יוכל להישאר איתנו עוד הרבה זמן".

בארסה צימקה זמנית את הפער מריאל מדריד לשבע נקודות, לפני שהבלאנקוס ישחקו מול אספניול היום. גווארדיולה התייחס לפער ואמר ש"עדיין ניצב בפנינו אתגר גדול, וזה להישאר במירוץ, להיות שם, להישאר חזקים. אני לא ממש מאמין שאפשר לעשות את זה, אבל מדריד עדיין תצטרך להגיע לברצלונה, ולהיאבק קשה עבור התואר הזה".

ברצלונה ניצחה 1:3 את חיחון, הפער מריאל מדריד 7 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully