וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 נק' לכספי בהפסד לבולס, סקוט: "שוקל שינוי בחמישייה"

בקליבלנד מעריכים שהמאמן עשוי להוריד את הפורוורד הישראלי לספסל אחרי ההפסד הרביעי ברציפות, הפעם 112:92 לשיקגו

קליבלנד ספגה הלילה (בין שישי לשבת) את הפסדה הרביעי ברציפות כשנכנעה בבית 112:91 לשיקגו. הקאבס ניסו לנקום על התבוסה 114:75 לפני חודש וחצי אבל ללא קיירי אירווינג החולה זה נגמר בעוד מפלה.

עומרי כספי פתח כרגיל בחמישייה אבל שוב הוחלף במהלך הרבע השלישי ולא חזר עד הסיום. כספי סיים עם 8 נקודות (1 מ-1 לשתיים, 2 מ-3 לשלוש), 3 ריבאונדים, אסיסט ושני איבודים ב-23 דקות.

הקאבס החזיקו מעמד ברבע הראשון לפני שנעצרו על 16 נקודות ברבע השני וירדו למחצית בפיגור 56:44, וברבע השלישי השתלט דרק רוז, שלא שיחק במפגש הקודם בין הקבוצות, על העניינים כשקלע בו 10 מתוך 19 הנקודות שלו וחילק 6 מתוך 9 האסיסטים שלו, והפער צמח ל-24 במהירות בדרך לניצחון חמישי ברציפות של השוורים, שהגדילו את הפער ממיאמי בראשות המזרח למשחק שלם.

לואל דנג הוביל את המנצחים עם 24 נקודות (9 מ-14 מהשדה), רוני ברואר הוסיף 13 מהספסל, ריפ המילטון תרם 10. את קליבלנד הוליך אנטואן ג'יימיסון עם 22 נקודות, רמון סשנס שפתח במקום אירווינג רשם 16 נקודות ו-7 אסיסטים.

בסיום אמר ביירון סקוט המתוסכל: "אני מאוד מודאג, עד כדי כך שאני בהחלט שוקל לבצע שינויים בחמישייה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיראות כך ולאבד כל כך הרבה כדורים מול קבוצה כזו". בתקשורת בקליבלנד כבר מעריכים שכספי עשוי לאבד את תפקידו כסמול פורוורד הפותח לאלונזו ג'י כבר במשחק הקרוב הלילה מול וושינגטון, וגם הרכז הצעיר מני האריס צפוי לקבל דקות משמעותיות יותר.

צפו בתקציר המשחק

עוד הלילה: לברון ברח מאחריות ביוטה, מהפך בטבלה בלוס אנג'לס

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 7:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully