וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין: "גווארדיולה הוא המאמן הכי טוב בעולם"

שחקנה של ברייטון התראיין ל'אל מונדו דפורטיבו' ונזכר בתקופתו בברצלונה: "היו רגעי אושר ואכזבה, אבל תמיד אזכור את פפ"

גיא אסולין נמצא בברייטון ומקבל הזדמנות ראשונה להיות שחקן משמעותי בקבוצת בוגרים, אבל המחשבות שלו נודדות לא פעם לשבע השנים בהן בילה בברצלונה, ומה היה קורה אילו הדברים היו מסתדרים אחרת. רק משחק רשמי אחד רשם אסולין בבוגרים של ברצלונה, כאשר פפ גווארדיולה העניק לו דקות בגביע מול לאונסה. אסולין לא שכח את הרגע, ובכלל את התקופה שעבר עוד לפני כן בקבוצת המילואים אצל אחד המאמנים הטובים בעולם.

"מבחינתי, גווארדיולה הוא המאמן הטוב ביותר", אמר אסולין בראיון ל'אל מונדו דפורטיבו', בו נזכר בשבע השנים שבילה בקטלוניה. "הוא תמיד נתן לכל השחקנים תחושה טובה. היו לי רגעים טובים ורעים בברצלונה, רגעי אכזבה ואושר, אבל אני מעדיף לזכור את התקופה עם גווארדיולה מאשר זו עם לואיס אנריקה".

אסולין נזכר גם בחברים, שחלקם כבר מהווים חלק מהסגל של ברצלונה הבוגרת: "הייתי בקשר טוב עם טיאגו, מונטויה, פונטאס וברטרה. כולנו הסתדרו טוב אחד עם השני. אני שמח עבורם, הם ילדים נהדרים. אני מקווה שיום אחד עוד ניפגש".

על הסגנון השונה באנגליה אמר אסולין: "זה עולם אחר לעומת הכדורגל הספרדי, על היתרונות והחסרונות שבדבר. ליגת המשנה באנגליה דורשת מאמץ פיזי אדיר, ובכלל באנגליה המהירות וההתקפות המתפרצות חשובים יותר. בספרד משחקים לעומק וסומכים על הטכניקה של השחקנים, אבל מי שרוצה לשחק כדורגל לומד להתרגל לכל סגנון. דווקא אצלנו בברייטון, גוסטבו פוייט מנסה להקנות פילוסופיה דומה לזו של ברצלונה".

מסי מוצהב, ברצלונה תנסה לא למעוד מול חיחון

צפו בקסיאס ואינייסטה מבקשים חתימות מעוברי אורח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully