וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ייני כשיר, פונצ'ץ או ניבאלדו לצדו?

סאבו פאביצ'ביץ' עדיין פצוע, ניר לוין מתלבט איזה בלם ישחק לצד ייני בהגנה של מכבי ת"א בדרבי. וגם: סבן או עומר ורד?

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב (שני, 20:50, ערוץ 1). בניגוד לאימונים האחרונים, שנערכו במזג אוויר סוער, היום נהנו השחקנים משמש נעימה, ונראה שמצב הרוח בקבוצה בהחלט חיובי. לפני האימון ערכה הקבוצה אסיפת וידאו, במהלכה השחקנים צפו בקטעים מהמשחק נגד הפועל עכו.

מהאימון נעדרו הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שסובל ממתיחה במפשעה, החלוץ הסנגלי מוסא קונאטה, שעדיין לא חזר ממשחק נבחרתו נגד דרום אפריקה מוקדם יותר השבוע, וכן סאבו פאביצ'ביץ', ששב ארצה לאחר ששהה מספר ימים עם סגל נבחרתו מונטנגרו, וזאת על מנת לעבור טיפולים מיוחדים אצל רופא הנבחרת.

פאביצ'ביץ' גם ביקר בבלגרד אצל "המכשפה" המפורסמת, שטיפלה בעבר בלא מעט כוכבים באירופה. גם היום הוא טופל על ידי הצוות הרפואי של מכבי, אך נראה שהוא טרם החלים מהמתיחה בשריר התאומים וככל הנראה לא יהיה כשיר לדרבי.

רוב האימון הוקדש למשחקונים של הגנה נגד התקפה, ועל פי התרגול הטקטי נראה שהמאמן ניר לוין מתלבט לגבי שתי עמדות בהרכב: קלמי סבן ועומר ורד מתחרים על עמדת המגן הימני, בעוד ניבאלדו ורוברט פונצ'ץ מועמדים לפתוח לצד שרן ייני במרכז ההגנה. ייני סיים גם היום אימון מלא ונראה כשיר לחלוטין.

הבעלים מיטש גולדהאר לא נכח באימון, אבל צפוי להגיע לאימון מחר ולאימון המסכם ביום ראשון, והוא צפוי לשוחח עם שחקניו לראשונה מאז נחת השבוע בארץ.

בסביבתו של הבעלים שוב נאמר שההודעה על מינויו של המנהל הספורטיבי הזר ועל זהותו תידחה ככל הנראה במספר שבועות.

החלוץ רוברטו קולאוטי סבל מכאבים ברגלו במהלך האימון, ונטש לטובת קבלת טיפולים.

יצחקי: "נשחק בשביל הקהל שלנו, שלא ראה הרבה זמן ניצחון"

עומר דמארי: "לא רוצים להרוס את המאזן שלנו בדרבי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully