וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "אנחנו מאמינים שנוכל לנצח את הדרבי הזה"

גל אלברמן נשמע אופטימי במסע"ת מכבי ת"א לקראת הדרבי. יצחקי: ”נשחק בשביל הקהל שלא ראה הרבה זמן ניצחון”. ייני עשוי להיות כשיר

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) תחת גשם שוטף אימון נוסף לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב ביום שני. ניר לוין קיבל בשורה טובה עם חזרתו של שרן ייני לפעילות מלאה. הבלם שמחלים מנקע בקרסול ערך אימון מלא ראשון מאז נפצע לפני שבועיים. בקבוצה הביעו אופימיות לגבי שיתופו של ייני בדרבי, אם כי הדבר אינו בטוח במאת האחוזים.

לאימון היום הצטרפו חלק משחקני הנבחרות שנעדרו בימים האחרונים. ברק לוי ודור מיכה נטלו חלק באימון, בעוד שמואנס דאבור ועומר ורד הסתפקו בשחרור וטיפולים לאחר ששיחקו אמש במדי הנבחרת הצעירה, כמו גם האריס מדוניאנין ששב הבוקר ארצה ממשחק נבחרת בוסניה נגד ברזיל בו שיחק 78 דקות.

גם ג'יזרמו ישראלביץ' לא התאמן בשל מתיחה במפשעה. סאבו פאביצ'ביץ' עדיין נמצא עם רופא נבחרת מונטנגרו שם הוא עובר טיפולים, והוא עדיין בספק לדרבי. על פי התרגול הטקטי שערך לוין, מסתמן שרפי דהן יפתח בקישור לצידו של גל אלברמן במקומו של משה לוגסי.

מכבי תל אביב מקיימת מסיבת עיתונאים

בשעות הצהריים קיימו הצהובים את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת הדרבי הגדול. הצהובים נמצאים נכון לעכשיו במקום השביעי ועדיין לא הבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון. בסוף השבוע האחרון מכבי תל אביב חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 בבלומפילד מול הפועל עכו, וכשנותרו לה שלושה משחקים לסיום הליגה הסדירה (הדרבי, משחק ביתי מול הפועל חיפה ומשחק חוץ מול מכבי נתניה), היא מקווה לאגור כמה שיותר נקודות כדי לשפר את מעמדה בטבלה.

ניר לוין, האחרון שניצח דרבי במכבי תל אביב, אמר: "הניצחון האחרון שלנו הוא לא מומנטום. נכון שהיינו עדיפים נגד עכו וניצחנו. יש הבדל בין היעילות לתוצאות. זה עדיין לא עושה אותנו פייבוריטים למשחק, הפועל מקדימה אותנו בעשר נקודות ולכן אי אפשר להתייחס אלינו כפייבוריטים. אנחנו צריכים לשפר את הדברים שיש לנו לשפר, ויש לא מעט מה לשפר. אם נעשה את הדברים כמו שצריך, יש סיכויים גבוהים יותר לנצח".

על פגישותיו עם ג'ק אנגלידיס ומיטש גולדהאר, שנכחו במסיבת העיתונאים, אמר: "אם יש מסר, אז אנחנו מדברים ואני יכול להעביר להם את המסר. כל מה שדיברנו זה מה צריך לעשות עכשיו כדי להיראות טוב עד סוף העונה, וזה כרגע הנושאים שעליהם אני מדבר איתם, ולא על השנה הבאה". על עתידו במועדון אמר: "זה לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה איך להתכונן ולהיות מוכנים. לא דיברנו על העונה הבאה. הייתה לנו שיחה ודיברנו על מה עושים עכשיו ואיך נראים טוב יותר. דיברנו על עניינים מקצועיים".

אלברמן: "שהקהל יכבד את המעמד", יצחקי: "הפועל זו לא קבוצה שאי אפשר לנצח אותה"

גל אלברמן התייחס לעובדה שבפעם הבאה שאוהדים של הקבוצה ישמיעו קריאות גזעניות, הקבוצה תיענש בכך שיתר משחקיה הביתיים יתקיימו ללא קהל, ואמר: "אנחנו רואים המון קבוצות שנענשות וזה פוגע בכולן. אני יכול להגיד שהקהל הוא כוח משמעותי עבורנו, ואני רוצה לבקש מהקהל שיכבד את המעמד של המשחק הקרוב ואת השחקנים שעולים למגרש. מספיקה חבורה של שלושה או ארבעה אנשים, ואנחנו נענש בחומרה. צריך לקחת את זה בחשבון ולא לטעות בנושא הזה".

על ההיערכות לדרבי, הוסיף הקשר הוותיק: "עוד לא יצא לנו לנצח דרבי, קשה להתייחס למה שקרה בשנים עברו. היום אנחנו השחקנים מרגישים באמונה שלמה שאנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה. אנחנו כאן כדי לדבר על המשחק, אבל בסופו של דבר נצטרך לעשות את העבודה על המגרש".

ברק יצחקי התייחס גם הוא לקריאות הגזעניות, ואמר: "נכון שיש לנו שחקן ערבי, אבל בלי קשר אני חושב שצריך להפסיק את הקריאות הגזעניות ומעבר לזה לא צריך להתייחס לזה יותר מדי. אני חושב שזה ישתלם לכולם". על המשחק עצמו, אמר החלוץ: "אנחנו לא מסתכלים על תחושות, אנחנו עושים את ההכנות שלנו. זה נכון שלא ניצחנו כמה שנים טובות דרבי. אנחנו עושים את העבודה פה במגרש וגם באסיפות אנחנו נערכים. זה לא עוד משחק, ועם השחקנים שיש פה אנחנו יכולים לעשות את זה".

על משמעות המשחק עבור האוהדים בעונה כזו, אמר יצחקי: "אני חושב שהקהל של מכבי תל אביב לא ראה ניצחון בדרבי הרבה זמן. כל השחקנים יודעים שלמשחק הזה אנחנו עולים בשביל הקהל שלנו, כדי להחזיר לו את החיוך לפנים. אנחנו נתאחד כולנו ואני מאמין שאם נבוא עם רצון כפי שרואים בשבועות האחרונים אז יהיה בסדר". על חשיבות הניצחון בשביל מיטש גולדהאר שינכח בדרבי, אמר: "אין ספק שיש פה בעל בית שמשקיע מזמנו ומכיסו. זה דבר מבורך למועדון כמו מכבי תל אביב, מועדון מוביל בכדורגל הישראלי. גם הוא צריך קצת נחת מאיתנו, ואנחנו חושבים גם על זה".

על יחסי הכוחות אמר יצחקי: "כרגע הפועל מדורגת לפנינו בטבלה, ולהגיד שיש איזשהו פחד? אני לא חושב. אנחנו פה כדי לשנות את העובדות האלה. אנחנו נותנים להם את כל הכבוד, אבל זו לא קבוצה שאי אפשר לנצח אותה. אם נעשה את זה, אין ספק שננצח".

האוהדים הצהובים התנפלו על הכרטיסים לדרבי

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully