וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ציפיתי לראות את פאו, זו לא משימה קלה"

מאמן מכבי תל אביב מצפה למפגש עם היוונים בהצלבה, ואמר על ההפסד לברצלונה: "עשינו כל מה שיכולנו למרות העומס"

מכבי תל אביב סיימה הערב (רביעי) את שלב הטופ 16 של היורוליג עם הרבה מצב רוח טוב. הצהובים אמנם נכנעו 70:67 לברצלונה במגרשה של האחרונה, אבל הציגו יכולת משביעת רצון ביחס לכך שזה היה המשחק השלישי שלהם בתוך ארבעה ימים ולאחר שהם הבטיחו את העלייה להצלבה כבר בשבוע שעבר. בשלב הבא יפגשו הצהובים את פנאתינייקוס כשהמשחק הראשון יתקיים ב-20 במרץ.

"היה משחק קשה וחזק", סיכם דיוויד בלאט את ההתמודדות. "שתי הקבוצות כיבדו את המשחק, כיבדו אחת את השנייה ואת הצופים, הפגינו מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ויצרו משחק מותח ומעניין. שיחקנו בלי בלו ובורשטיין וכמובן בלי שון ג'יימס, עשינו כל מה שיכולנו, ולאור השבוע העמוס שלנו בו שיחקנו ארבעה משחקים, אני חושב שמגיע כל הכבוד לחבר'ה שלנו".

בלאט התייחס גם ליריבה הבאה פנאתינייקוס, ואמר: "לא ראיתי את פאו יותר מדי השנה כי הם לא היו בבית שלנו בשום שלב, אבל בחלק האחורי של הראש שלי ציפיתי לראות אותם והנה הם הגיעו. אנחנו באים לשלב ההצלבה בלי יתרון הביתיות וזו משימה לא קלה בכלל, אבל בשנה שעברה הצלחנו בסיטואציה הזאת ונעשה הכל כדי להצליח גם השנה".

ריצ'רד הנדריקס אמר: "ידענו שהמשחק לא באמת קובע, אבל שיחקנו והקפדנו לשחק קבוצתי. אני חושב שבהחלט נתנו הרבה מעצמנו ואני מרוצה מהגישה, מהמאמץ ומהיכולת של הקבוצה. חבל שהפסדנו, אבל עכשיו מה שחשוב זה להתכונן היטב להצלבה. פנאתינייקוס זה אתגר גדול ונגיע עם מוטיבציה אדירה, בעיקר אחרי שהם ניצחו אותנו בגמר בשנה שעברה. אין לי ספק שכל אחד במועדון שלנו מחכה לסדרות מהסוג הזה, ואני בטוח שגם האוהדים שלנו כבר מתרגשים ומתכוננים. ניתן את הלב והנשמה כדי לנצח את הסידרה הזו ולשוב לפיינל פור".

ואסקס: "היה חשוב לנו להישאר בלתי מנוצחים"

ברצלונה סיימה את שלב הטופ 16 ללא הפסד ופראן ואסקס אמר בסיום: "היה חשוב לנו להישאר בלתי מנוצחים בבית והצלחנו. יש לנו הרבה כבוד לקאזאן ואנחנו מצפים לסדרה קשה נגדם". ארזם לורבק הוסיף: "שיחקנו מצוין בטופ 16 והיום הצלחנו לנצח קבוצה גדולה. קאזאן השתפרה מאוד מאז ששיחקנו נגדם בעונה הסדירה. זו קבוצה חזקה עם שחקנים טובים וסגל מאוד פיזי".

מכבי תל אביב הפסידה בברצלונה 70:67

אל תספידו אותם: זוהי פנאתינייקוס שמכבי תפגוש בהצלבה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully