וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "נשאר לנצח את קרית שמונה, והכל ייראה אחרת"

מאמן בית"ר ירושלים ניסה להרגיע את שחקניו: "אל תקשיבו למה שאומרים בחוץ, אני מאמין בכם". במועדון מבקרים את בית הדין

בית"ר ירושלים עורכת היום (שלישי) אימון כפול לקראת המשחק בשבת נגד עירוני קרית שמונה בטדי. באימון הראשון בבוקר אמר אלי כהן לשחקנים: "לא צריך להקשיב לכל מה שאומרים מבחוץ, רק אנחנו יודעים מה אנחנו עושים, איך אנחנו עובדים ולאיזה כיוון אנחנו הולכים. אני מאמין בכם כי אתם גברים ותמשיכו להאמין בעצמכם כי אנחנו בית"ר ירושלים וביחד נוציא את המועדון מהמצב הזה".

המאמן אף סיכם את שלושת המשחקים הראשונים שלו כמאמן, שיושלמו בשבת נגד קרית שמונה, ואמר לשחקנים: "אתם צריכים להבין שקיבלנו סדרה של משחקים קשים שכל קבוצה הייתה מתקשה בהם. אמרתי מראש שתהיה הצלחה אם נביא ארבע נקודות משלושת המשחקים נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה וקרית שמונה ומה שנשאר זה לנצח את קרית שמונה והדברים ייראו אחרת לגמרי".

על התקרית בין קובי מויאל לתומר בן יוסף אמר כהן לשחקנים: "זה לא מטריד אותי. אני רוצה ששחקנים יכבדו אחד את השני אבל ריב על עמידה במגרש או מה צריך לעשות מראה לי שלשחקנים איכפת וזה הדבר הכי חשוב שאנחנו יוצאים איתו לדרך, שלכולם כאן איכפת וכולם רוצים לתת את כל מה שיש להם כדי להשאיר את בית"ר בליגה".

"ההחלטות של בית הדין העונה חסרות הגיון"

בית"ר ירושלים תעמוד היום (שלישי) אחר הצהריים לדין בבית הדין המשמעתי הן בשל זריקת הכוס על הקוון במשחק נגד מכבי תל אביב בטדי והן בשל התפרעות אוהדים במשחק נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר. בבית"ר זעמו על הזימון בעקבות האירועים בחיפה ואמרו: "עצם העובדה שבית הדין מחליט להעמיד אותנו לדין זאת שערוריה. בכל שבוע מחדש מזמינים אותנו ומענישים אותנו בעונשים חסרי פרופורציות. אין שום סיבה שבעקבות שריפת צעיף והתגרות של המאבטחים בקהל שלנו נעמוד לדין. ההחלטות של בית הדין העונה הן חסרות הגיון".

בבית"ר לוקחים לקראת הדיון את כל האפשרויות בחשבון כולל האפשרות שבית הדין ירחיק לכת ויפסוק כנגד הקבוצה עונש של משחק ללא קהל. בבית"ר אמרו: "מקרה כזה יאמר לא מעט על כך שבית הדין רוצה לחרוץ את גורל הירידה וגם אנחנו נצטרך לפעול בצורה שלא פעלנו בה עד כה ואולי להבהיר פעם אחת ולתמיד שלא נשתוק יותר על ההתנהלות השערורייתית הזאת נגדנו".

כל זאת עושים בבית"ר כאשר ברמה המקצועית אנשי המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים נכנסו ללחץ גדול בעקבות הניצחון של הפועל חיפה בסכנין אמש, ניצחון שסיבך את בית"ר עוד יותר במאבקי התחתית. "עם התחתית נתמודד, כל עוד הדברים יהיו ספורטיביים אין לנו בעיה ונילחם עם כל מה שיש לנו" אמרו בבית"ר, "אבל שדברים יוכרעו על הדשא - ולא בצורה שערורייתית".

בבית"ר מודאגים: "הפועל חיפה והפועל באר שבע לא ירדו"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully