וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "המלחמה על הירידה היא נגד מכבי פ"ת"

27.2.2012 / 22:35

הניצחון של הפועל חיפה הוסיף לחץ בבירה: "הם והפועל באר שבע לא יירדו, בעוד שבועיים במושבה מחכה לנו מלחמת עולם"

אם אתמול היה לחץ גדול מאוד בבית"ר ירושלים בעקבות ההפסד להפועל חיפה והירידה אל מתחת לקו האדום, הניצחון הערב של האדומים הגביר את הלחץ והביא לאווירת נכאים אצל כל אנשי בית"ר והשחקנים.

אחד השחקנים אמר הערב: "אנחנו לא משלים את עצמנו, כבר הרבה זמן שהפועל חיפה והפועל באר שבע משחקות כדורגל טוב וזה היה עניין של זמן עד שיצברו נקודות ויתחילו לברוח. הן לא יירדו. בקצב צבירת הנקודות וביכולת שלנו, המלחמה על הירידה היא קודם נגד מכבי פתח תקוה ולהם יש שלוש נקודות יותר מאיתנו. עוד שבועיים אנחנו במושבה במלחמת עולם איתם".

מעבר לשחקנים, מספר אוהדים של הקבוצה מתכוונים להגיש השבוע עתירה לבית המשפט בבקשה לדחות את כל העונשים שבית"ר תספוג בבית הדין לשנה הבאה בשל מעורבות מכבי פתח תקוה בתחתית והקשר שלה ליו"ר ההתאחדות. אחד האוהדים שקשור לתכנית המתגבשת סבור שכל עונש שבית"ר תספוג מהיום עלול, לטענתם, לעורר בעיותיות מסוימת.

מאמן הקבוצה אלי כהן שמע היום את הביקורות על הדברים שצוטטו הבוקר על כך ש"הקבוצה שהייתה כאן לפני הייתה מפסידה 5:0" ואמר לאנשי המועדון: "סתם עושים רעש, לא ניסיתי לפגוע או לכוון את זה ליובל נעים. אני לא יודע מה היה כאן לפני ומודע שהיו הרבה בעיות וקשיים לגיטימיים בתחילת העונה ולאורך כל הדרך. פשוט אחרי כמה הפסדים ופיטורי מאמן השחקנים איבדו ביטחון ונכנסו ללחץ ולדברים האלה התכוונתי, חבל שלוקחים את זה למקומות לא נכונים".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully