וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו דג'וקוביץ': "יש עלי הרבה לחץ בגלל נובאק"

אחיו של המדורג מספר אחת הודח מדובאי ואמר: "מצפים לדברים שקשה לי להשיג". נולה: "הוא חייב להתמודד עם לחץ עצום"

מרקו דג'וקוביץ' הודח היום (שני) מטורניר דובאי היוקרתי מסבב ה-500 של ה-ATP כבר בסיבוב הראשון לאחר שהפסיד 6:3, 6:2 לאנדריי גולובב הקזחי. לאחר המשחק, הגיע דג'וקוביץ' שקיבל כרטיס חופשי לטורניר, למסיבת עיתונאים ודיבר על כל היתרונות והחסרונות בהיותו אחיו של הטניסאי הטוב בעולם נובאק דג'וקוביץ'.

"שחקנים שמשחקים נגדי משתדלים יותר", אמר הטניסאי בן ה-20 שמדורג במקום ה-869 בעולם ונהנה היום מהעידוד של אחיו שישב ביציע עם הוריו, "שיחקתי הרבה משחקי מוקדמות ופיוצ'רים ורק לאחרונה חזרתי מפציעה והיה לי קשה מאוד. נאלתי להילחם בשביל כל נקודה. לכן, יש הבדל גדול מאיך ששחקנים משחקים נגדי ואיך שהם משחקים נגד כל אחד אחר. אולי לפעמים יש לי יתרון כי הם פוחדים. אתם יודעים, הם אומרים 'בכל זאת אח של נובאק והכל, אני חייב לנצח אותו'. כמו גולובב היום, שהתחיל ככה - ככה".

דג'וקוביץ' בן ה-20 נפצע בתחילת 2011 ולא שיחק טניס במשך 10 חודשים, היום הוא התייחס גם להיותו האח של.. "אח כמו נובאק זו פריבילגיה גדולה. הוא עוזר לי מאוד. הוא יודע הרבה על טניס, והוא מנסה לדחוף אותי קדימה ולהשתפר כדי שלא אעשה את הטעויות שהוא עשה בגיל שלי. אבל אי אפשר להשוות. יש הרבה דברים שליליים וחיוביים בלהיות אח של נובאק. קודם כל, מבחינה כלכלית אני מסודר ויש לי את כל המאמנים ומה שאני צריך. אבל בצד השלילי, יש הרבה לחץ, כולם מצפים ממני לדברים שקשה מאוד להשיג. אבל אני מנסה ועושה את המיטב מבחינתי".

מאוחר יותר התייחס גם נולה עצמו, שניצח 4:6, 2:6 את סדריק מרסל שטיבה, לאחיו מרקו ולאח הצעיר יותר שלו, דג'ורדג'ה. "בסופו של דבר, מרקו חייב להתמודד עם הרבה לחץ של שם המשפחה דג'וקוביץ'. בכל רחבי העולם, בכל מקום בו הוא משחק טניס, הוא חייב להתמודד עם הלחץ הזה. זה דבר קשה מאוד בגיל כל כך צעיר. הוא מחויב מאוד ורוצה להצליח בטניס. אני חושב שיש לו פוטנציאל ושהכישרון אצלו בדם".

טניס בוואלה! ספורט

מה היו התוצאות ביום המשחקים הראשון בדובאי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully