וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: נובאק דג'וקביץ' עלה לסיבוב השני

הסרבי ניצח 4:6, 2:6 את סדריק מרסל שטיבה הגרמני, במשחק הראשון שלו מאז אליפות אוסטרליה. גם פיש עלה לסיבוב השני

הטורניר המסקרן ועמוס הכוכבים בדובאי מסבב ה-500 של ה-ATP יצא היום (שני) לדרך עם כמה משחקים מסקרנים במיוחד. מי שעשה את העבודה שלו בצורה מושלמת היה המדורג מספר אחת בעולם ובטורניר נובאק דג'וקוביץ', שניצח 4:6, 2:6 את סדריק מרסל שטיבה הגרמני. בסיבוב השני יפגוש נולה את המנצח בין סרגיי סטחובסקי האוקראיני לעומר אוודחי מעומאן.

המערכה הראשונה נפתחה נהדר מבחינת המדורג מספר אחת בעולם, שהצליח להשיג שבירה כבר במשחקון הראשון בדרך ל-0:2. דג'וקוביץ' המשיך לשמור על ההגשות שלו, כשגם הגרמני הצעיר שומר על ההגשות שלו וזה 4:6 בתום מערכה של 53 דקות. שני הטניסאים הצליחו לשמור על ההגשות שלהם בתחילת המערכה השנייה, עד שהסרבי הצליח לשבור במשחקון החמישי בדרך ל-2:3. בהמשך הצליח דג'וקוביץ' להשיג שבירה נוספת ולזכות במערכה השנייה עם 2:6.

המדורג הבכיר ביותר ששיחק עד כה היה מרדי פיש האמריקני (8 בעולם) והוא ניצח בלי מאמץ מיותר 1:6, 1:6 את אנדראס בק, המדורג במקום ה-97 בעולם לאחר 58 דקות בלבד של טניס. כזכור, רק בשבוע שעבר ספג פיש הפסד מביך מאוד כשנוצח על ידי אלבנו אוליבטי (388 בעולם) ונראה שהוא התאושש מזה בצורה מצוינת. בסיבוב השני יעמוד פיש בפני משוכה גבוהה בהרבה בדמות המנצח בין רישאר גאסקה הצרפתי למיכאיל יוז'ני הרוסי.

במשחק שפתח את היום שיחק מרקו דג'וקוביץ', האח של נובאק שקיבל כרטיס חופשי לטורניר היוקרתי, מול אנדריי גולובב שעלה מהמוקדמות. הקזחי המצוין לא התקשה במיוחד מול המדורג 869 בעולם וניצח אותו 3:6, 2:6. גולובב יפגוש בסיבוב השני את חואן מרטין דל פוטרו או אלכסנדר דולגופולוב. במשחק נוסף ניצח לוקאש רוסול 2:6, 2:6 את אדריאן מנארינו הצרפתי. רוסול יפגוש בסיבוב השני את מרכוס בגדאטיס או ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי.

לוקאש לצקו הסלובקי, המדורג במקום ה-76 בעולם, הצליח לנצח את סרגיי בובקה (190) אחרי דרמה גדולה, 6:2, 2:6, 6:7 (14) בתום שובר שוויון מותח במיוחד במערכה השלישית. לצקו יפגוש בסיבוב השני את המנצח בין תומאס ברדיך לבנג'מין בקר הגרמני, שהגיע עד לחצי הגמר בממפיס.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully