וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "כמו שנראינו היום, אנחנו בדרך הנכונה"

27.2.2012 / 22:09

מאמן הפועל חיפה מאושר אחרי ה-0:1 בסכנין: "עשינו עבודה נפלאה על המגרש". שלומי דורה: "המשחק הכי מוזר בחיים שלי"

הפועל חיפה רשמה הערב (שני) ניצחון שני ברציפות ושלישי בחוץ העונה, עם 0:1 על בני סכנין, בזכות שער של עלי חטיב בדקה השמינית. האדומים עלו עד למקום ה-11 עם 28 נקודות לאחר משחק חם במיוחד, בו הורחקו קוסטדין אזורוב ו-ולדימיר גלושצ'ביץ'. סכנין נותרה במקום הרביעי עם 43 נקודות.

מאמן הפועל חיפה טל בנין אמר בסיום: "עשינו עבודה נפלאה על המגרש. סכנין קבוצה טובה ומאומנת שמשחקת עם הרבה ביטחון. רצינו רק נקודות ולא עניין אותנו שום דבר אחר. דווקא במצב שהובלנו והיינו ב-11 שחקנים מול 10 החזרנו אותם למשחק. הקשינו על עצמנו את המשחק סתם. אני חושב שעשינו ניצחון משמעותי מאוד עבורנו. בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב מאוד בבית מול עירוני רמת השרון, אבל אני חושב שכמו שנראינו היום אנחנו בהחלט בדרך הנכונה".

בנין התייחס גם לעלי חטיב, ששוב כבש והצטיין: "הוא כוכב כדורגל. הוא שחקן שמתמודד עם המון דברים ועושה את העבודה שלו בצניעות ובצורה הכי יעילה שיש". על המפגש מול בן דודו שלומי דורה, אמר בנין: "בסך הכל אנחנו יודעים להפריד. לשלומי דורה יש אחריות גדולה מאוד וקבוצה עם קהל גדול וגם לי יש אחריות גדולה".

יוסי דורה, שנפגע בעבירה שביצע קוסטדין אזורוב שראה אדום, התייחס למקרה: "אני לא יודע אם היה אדום, אני קיבלתי מכה חזקה. אנחנו מאחורי זה, היה פה משחק כדורגל וזה מאחורינו כבר. השופט קבע שהיה אדום ומאמין שהיה".

על המשחק עצמו אמר דורה: "כל משחק בתחתית הוא כמו עוד חצי שנה מהחיים. יכולנו לעשות את המשחק היום יותר קל, אבל כנראה שרצינו לעשות את זה מתוק יותר. אני מאמין שנישאר בליגת העל".

מאמן בני סכנין שלומי דורה אמר בסיום: "לא פעם ראשונה שאנחנו מפספסים להתקרב לחלק העליון, אבל נסתכל על הכלל והכלל הוא בסדר. היינו צריכים לשחק יותר חכם, אבל המשחק הזה היה הכי מוזר שהיה לי בחיים.

"הרחקה, החמצות, אפשרות לחזור למשחק, עוד הרחקה. חבל שמשחק כזה נהרס בגלל נסיבות כאלה. לא יודע אם היו אדומים או לא, אבל 10 נגד 10 או 10 נגד 11 יוצא הפלפל מהמשחק. יש לנו עוד שלושה משחקים קשים עד סוף העונה ואנחנו רוצים להוציא מקסימום נקודות ולסיים במקום הרביעי כדי לארח ארבעה משחקי בית בפלייאוף".

דורה התייחס לכרטיס האדום והמשחק החם שהיה: "האמוציות התחילו ברגע שהייתה הרחקה בדקה ה-14. המשחק התהפך ונהיה חם יותר. צהובים יצאו כמו לחמניות וחבל שמשחק בעל כזו חשיבות נהרס. לא הייתה כניסה ברוטאלית או שום כוונה תחילה. במקרה הטוב הגיע לו צהוב".

חם בתחתית: צפו בהפועל חיפה מנצחת 0:1 את בני סכנין

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully