וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בני סכנין

וואלה! ספורט

27.2.2012 / 21:58

שער של חטיב בדקה השמינית סידר לקבוצה של בנין ניצחון שני ברציפות ועלייה למקום ה-11. שתי הקב' נותרו ב-10 שחקנים

חם, כמה חם בתחתית. הפועל חיפה השיגה הערב (שני) ניצחון שני ברציפות, עם 0:1 קטן-ענק מבחינתה על בני סכנין בדוחא במשחק שסגר את המחזור ה-27 בליגת העל. הקבוצה של טל בנין עלתה למקום ה-11 בליגה עם 28 נקודות ועברה את הפועל באר ומכבי פתח תקוה, בעוד בית"ר ירושלים נותרה במקום ה-14 מתחת לקו האדום. עלי חטיב, מי אם לא הוא, כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השמינית, ועוד לפני שקוסטדין אזורוב ו-ולדימיר גלושצ'ביץ' הורחקו במשחק לוהט. סכנין, מנגד, נותרה במקום הרביעי עם 43 נקודות.

הקבוצה המקומית נראתה רע ולא הזכירה בכלום את בני סכנין הלוהטת מתחילת העונה שלא שמטה בכלל נקודות בבית. הקבוצה של שלומי דורה לא הניעה את הכדור כמו שצריך, שיחקה בשקיפות ובצורה לא חכמה ואיפשרה להפועל חיפה לצאת להתקפות מתפרצות מסוכנות מאוד.

מנגד, הקבוצה של טל בנין עשתה את המוטל עליה והרבה יותר מכך. הפועל חיפה הגיעה במוטיבצית שיא, גלשה ונלחמה על כל כדור ופשוט רצתה את שלוש הנקודות הרבה יותר מהיריבה שלה. מי שראוי למילה טובה הוא כמובן עלי חטיב הנהדר, שכבש את השער הרביעי שלו בארבעת המשחקים האחרונים וגם יובל אבידור, שהיה נהדר ובנה כמעט לבדו את השער היחיד במשחק. אגב, להפועל חיפה זהו ניצחון חוץ שלישי בלבד העונה לאחר שגברה בעבר על הפועל פתח תקוה ומכבי חיפה.

הקבוצה המקומית עלתה עצבנית מאוד וגם השער המוקדם שספגה לא בדיוק הרגיע אותה וקוסטדין אזורוב גם שילם על זה עם כרטיס אדום אחרי עבירה קשה על יוסי דורה. האורחת הייתה יכולה לכבוש את השני בעוד כמה הזדמנויות עד המחצית, אך בסופה לא רק שלא מצאה את השני אלא גם נותרה ב-10 שחקנים לאחר טעות קשה של ולדימיר גלושצ'ביץ'. המחצית השנייה הייתה כבר שייכת למארחת, כשהפועל חיפה הלכה אחורה וניסתה לעקוץ במתפרצות. שלומי דורה הגיב והכניס את מהראן ראדי, שחזר אחרי פציעה שהשביתה אותו למשך זמן רב, אך גם זה לא עזר למארחת שהייתה שקופה מדי ולא הצליחה לכבוש.

מהלך המשחק

דקה 8: גול! אחרי כמה דקות רדומות במיוחד, הגיעה מסירת עומק של גלושצ'ביץ' לאבידור, שפרץ נהדר מאגף שמאל, עבר את אלקיים ויישר לפינה הקרובה, שם המתין חטיב, שדחק מקרוב פנימה. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 13: כרטיס אדום! אזורוב גלש בפראות לרגלו של דורה והורחק.

דקה 23: אחרי כמה דקות סוערות ומלאות עבירות, דמאו הכניס מסירת עומק לרול, אך קאלה יצא וקלט.

דקה 27: כדור ארוך מצא את אבידור לאחר הרחקה לא טובה של דמאו, אך החלוץ החיפאי בעט מ-12 מטר לשמיים.

דקה 31: אבידור עבר את השומר שלו באגף ימין והעביר למרכז, שם המתין אבוקרט, שהשאיר לאראל שבעט מ-25 למשקוף.

דקה 35: טעות קשה בהגנת סכנין השאירה את אבידור לבד מול ויצמן, החלוץ הצליח להסתדר איתו ונותר לבד מול קנדיל, אך בעט מ-10 מטר ברשלנות החוצה.

דקה 45: כדור ארוך הגיע לדמאו, דרך נגיחה, אך הקשר בעט מחמישה מטר לשמיים.

דקה 45: כרטיס אדום! גלושצ'ביץ' הורחק לאחר עימות עם ויצמן והותיר גם את האורחת ב-10 שחקנים. טעות קשה של החלוץ.

דקה 53: הגבהה שעברה את כל הגנת חיפה הגיעה לרול, שלא היה מספיק חד ונבלם.

דקה 60: אבידור קיבל כדור במחצית המגרש שלו ועבר את דמאו. החלוץ בעט מ-16 מטר, אך נבלם.

דקה 71: ראדי הכניס מסירת עומק מצוינת לגנאים, שבעט מ-12 מטר לרשת החיצונית.

דקה 74: מסירת עומק של ממן מצאה את אראל, שעצר נהדר, אך בעט משישה מטר ברשלנות החוצה. החמצה אומללה.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל; עודד אלקיים (מוחמד זבידאת, 83), עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית; ג'ואל דמאו (אריק גאוו, 70), חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, רן רול (מהראן ראדי, 54); קוסטדין אזורוב (הורחק, 13), אוהד קדוסי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר; עאהד עזאם, אושרי רואש, גולן חרמון, אייל טרטצקי; רן אבוקרט (סטפן דנקוביץ', 46), יוסי דורה, גל אראל, עלי חטיב (חנן ממן, 72); יובל אבידור (דרגאן צ'ראן, 89), ולדימיר גלושצ'ביץ' (הורחק, 45).

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully