וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "ניצן חנוכי שיחק כמו ריי אלן"

27.2.2012 / 21:40

מאמן מכבי ראשל"צ שיבח את הגארד שהצטיין בניצחון בנתניה. חנוכי: "הפרשה לא נוגעת לשחקנים". פרנקו: "לא עשינו מספיק"

מכבי ראשון לציון ניצחה הערב (שני) 65:80 את ברק נתניה עם הצגה גדולה של ניצן חנוכי. הגארד, שקלע עד כה העונה שש שלשות בסך הכל, סיים עם 21 נקודות וחמש שלשות משבעה ניסיונות. "זה לא רק אני", הצטנע חנוכי. "היה לי משחק טוב, אבל כל שבוע מישהו אחר מתבלט ומשחק טוב. לגבי השלשות, תיכף פורים, אז אולי התחפשתי ליהוא אורלנד".

ראשון לציון התאוששה מהפרשה שהסעירה את המועדון השבוע וכללה האשמות הדדיות בין היו"ר משה קליסקי ליו"ר לשעבר יצחק פרי. חנוכי: "התקשורת התעסקה במה שקורה מסביב לקבוצה הרבה, אבל זה לא נוגע לשחקנים. הדברים קורים מאחורי הקלעים לגבי השנה הבאה ולא פוגעים בנו העונה. זה מועדון מסודר, אנשים עושים את העבודה שלהם כמו שצריך והשחקנים לא מרגישים ולא אמורים להרגיש. אנחנו מתרכזים רק בכדורסל".

על תכנית המשחק אמר חנוכי: "תכננו לעצור את בנקס ואסברי כי הם שני היוצרים והסקוררים העיקריים שלהם. גרמנו להם להרבה זריקות קשות. הכח של הקבוצה זה ההגנה, ואנחנו מדורגים ראשונים בספיגה. אנחנו לא מסתכלים רחוק. המטרה שלנו הייתה להיכנס לששת המקומות הראשונים ועשינו את זה היום סופית. אנחנו רוצים להראות שאנחנו ראויים להישאר שם".

אפי בירנבוים הוסיף: "היום ראינו המשכיות של החצי הגדול שלנו מול אשקלון ולהפסד הגדול שלהם מול חולון. ראיתם שני מומנטומים של קבוצות, שאחת עם הרבה ביטחון ואחת יש לה בראש את ההפסד משבוע שעבר. חנוכי היה כמו ריי אלן ומה שחשוב שהחבר'ה עובדים כמו שצריך. גם לנו יש הרבה פציעות ואנחנו סוחבים את זה משבוע לשבוע, אבל כל אחד מהחבר'ה צריך לדעת שהוא צריך לתת את המקסימום".

על הפרשה אמר: "כשאתם חושבים על פרי וקליסקי אני חושב על נסטרנקו ושולמן. בחיי קבוצת כדורסל לפעמים יש המון דברים שמשפיעים, העיתונאים שהם קרובים יודעים שמילה יכולה לפוצץ קבוצה. יש כאן חבר'ה שממש לא עסוקים בזה, ולא תמיד מבינים. החבר'ה שמובילים את הקבוצה, אותם מעניין הפוליטיקה? אני רק נשרפתי בפוליטיקה, ואני לא מתעסק בזה".

בצד המפסיד נרשמה אכזבה. המאמן דני פרנקו: "אי אפשר לעשות השוואות בין שבוע לשבוע. בואו נשים את הדברים על השולחן. היה לנו קשה עם ראשון. אין לנו לוקסוס לוותר על אנשים, והיום ראשון גרמו למסגרת הקבוצתית שלנו להישבר ולא נראינו כמו שאנחנו רוצים להיראות או כמו שאנחנו נראים במשחקים האחרונים. לקחנו הימור על חנוכי כדי להוריד את קיצ'ן ובאומן מהדברים המדהימים שהם עושים והוא נתן משחק מדהים. נעשה את החושבים אחרי המשחק הזה.

"ראשון גרמו לנו לשבור את המשחקים לבודדים, ואני לא מאמין בזה והקבוצה שלי לא מאמינה בזה. אנחנו רוצים לנצח, ולא מסתכלים על איזה מקום נהיה בעוד שבועיים או שלושה. מה שעשינו זה לא היה מספיק טוב כדי לנצח קבוצה כמו ראשון", הוסיף המאמן.

פרנקו התייחס לעונה של קבוצתו: "הרבה דברים בנתניה השנה הם תולדה של ניסיונות תגובה גם שלנו וגם של ההנהלה כדי להגיב לסיטואציות שפקדו אותנו. היה אפשר להפסיק לחפש ולשחק עם צעירים, אבל לדעתי המטרה היא כן לבנות את הקבוצה הכי חזקה והישגית שיש".

אלירן גואטה: "דני מאמן של משמעת ואין דבר כזה חוסר משמעת. לפעמים אתה לא מצליח להוציא לפועל דברים כמו שרצית. אנחנו הולכים אחרי דני ומשתדלים לעשות את כל מה שהוא אומר, אבל לא תמיד זה יוצא כמו שאנחנו רוצים. השחקנים עובדים קשה כל השבוע, אף אחד לא עובד קשה כדי להפסיד. במשחק הרבה פעמים יש עליות וירידות לכל שחקן. אדריאן בנקס הוא בן אדם, אבל היום אף אחד לא תרם את מה שהוא היה צריך לתרום".

ניצן חנוכי הוביל את ראשון לציון לניצחון בנתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully