וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון ניצחה 65:80 את ברק נתניה

ניצן חנוכי ביום קליעה נפלא (21 נקודות) הוביל את הכתומים לניצחון חוץ קל על הקבוצה המבולבלת והחלשה של דני פרנקו

המחזור ה-18 בליגת העל הגיע לסיומו כשמכבי ראשון לציון ניצחה בחוץ את ברק נתניה, עלתה למקום החמישי והתקרבה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. המארחת, שהגיעה אחרי ההפסד הדרמטי להפועל חולון, הציגה משחק מבולבל פיגרה לכל אורך דקות המשחק ובסיום ההפסד השני ברציפות נותרה במקום התשיעי. לחבורה של דני פרנקו מצפה כעת סדרת משחקים מול היריבות לתחתית, אבל כמו שהיא נראית לא בטוח שמקומה בין שמונה הראשונות.

בראשון לציון עסקו השבוע במלחמה בין משה קליסקי ליצחק פרי, אבל הפרשה המביכה לא השפיעה על היכולת. הקבוצה של אפי בירנבוים הציגה כהרגלה את ארבעת הזרים הנפלאים ביכולת טובה ואת ניצן חנוכי ביום קליעה מדהים, קלעה באחוזים גבוהים מאוד מהשדה ולא נתנה לנתניה להתקרב. למעשה, נתניה לא הובילה ולו פעם אחת בכל המשחק ובכל פעם שעשתה קולות של קאמבק, ספגה שלשה מן העבר השני.

עמית בן דוד סיים את הרבע הראשון עם שלשה מחצי מגרש שקבעה 18:24. בפתיחת הרבע השני ברחו האורחים להפרש דו ספרתי והסתדרו בקלות עם האזורית של נתניה. המארחת פתחה את הרבע השלישי עם הרבה אנרגיות ולחץ, אבל הצליחה להתקרב עד מינוס ארבע. ראשון העלתה הילוך בהגנה, עצרה את אדריאן בנקס המפוזר והענישה בכל הזדמנות בדרך לניצחון די קליל בסך הכל. אגב, חנוכי הנפלא שקלע עד כה העונה שש שלשות, סיים את המשחק עם חמש משבעה ניסיונות.

מהלך המשחק

ליפשיץ, בנקס, היקס, קמפבל, אסברי פתחו בחמישייה של דני פרנקו. קיצ'ן, קרופורד, חנוכי, באומן ויוטר עלו בחמישייה הכתומה. ראשון לחצה ורצה בפתיחה ודאנק של באומן העלה אותה ל-0:6 מהיר. נתניה נהנתה משלשות של קמפבל וליפשיץ, אבל האורחים המשיכו ללכת פנימה ועלו ל-12:17. המארחים המשיכו להפציץ מחוץ לקשת ולהחטיא ולמזלם, ראשון קלעה באחוזים מחפירים מהקו. הרבע הסתיים עם שלשה מדהימה של בן דוד מחצי מגרש, שקבעה 18:24 לראשון לציון.

נתניה פתחה היטב את הרבע השני ותוך שתי דקות איזנה ל-24:24 עם ארבע נקודות של שגב. אלא שהאורחים הגיבו בריצת 0:10 ושלשה של חנוכי קבעה 24:34. המגמה נמשכה. נתניה הפציצה מחוץ לקשת וראשון חתכה בקלות את האזורית. קרופורד מחצי מרחק העלה את הכתומים ליתרון שיא של 11 נקודות. בנקס הוריד עם ארבע רצופות והמחצית הסתיימה עם סל של קרופורד שקבע 36:45.

המארחים עלו לרבע השלישי בלחץ, אבל בנקס המשיך להציג משחק מבולבל ושלשות של קרופורד וקיצ'ן שמרו על הפער והעלו את ראשון ל- 45:55. המשחק הפך מבולבל ובנקס המשיך לקחת אותו עליו. אלא שנתניה הצליחה רק להתקרב במעט וראשון לציון סיימה את הרבע ביתרון 53:60.

אחוזי השלשות המדהימים של האורחים נמשכו בפתיחת הרבע הרביעי ושלשות של קרופורד וחנוכי החזירו את ההפרש לדו ספרתי. נתניה המבולבלת לא מצאה פתרון להגנה של הכתומים, אבידה כדורים וקרופורד סיים מתפרצת בדאנק וקבע 59:72 חמש דקות לסיום. עוד שלשה של חנוכי המדהים סגרה סופית את הסיפור. 65:80 בסיום.

קלעו לברק נתניה: אדריאן בנקס 20 נקודות, בריאן אסברי 16, ליאור שגב 9, ליאור ליפשיץ 8, אריק היקס 4, יהוא אורלנד ואריק קמפבל 3 כל אחד, אלירן גואטה 2, ערן אסנטי שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: ניצן חנוכי 21 נקודות (5 מ-7 לשלוש), ברנדון באומן (11 ריבאונדים) וג'ו קרופורד 16 כל אחד, דרווין קיצ'ן ואדריאן יוטר 10 כל אחד, עמית בן דוד 5, אייל שולמן 2, איגור נסטרנקו שיחק ולא קלע.

כדורסל בוואלה! ספורט

מה קרה בשאר המחזור בליגת העל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully