וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינים טוענים שמותג ג'רמי לין שייך להם

יצרנית כדורי סל ממזרח סין טוענת שעוד בשנת 2010 שילמה 700 דולר כדי לרשום את הכדורסלן של הניקס כמותג בסין

החדשות האחרונות בנוגע לג'רמי לין מגיעות ממזרח סין, שם יצרנית מקומי של כדורי משחק טוענת כי היא הייתה הראשונה לגלות את הפוטנציאל של שחקן ניו יורק ניקס ורשמה אותו כמותג תמורת סכום של כ-700 דולר. לפי החברה שנקראת "ווקסי רישנג" הם רשמו את לין כמותג הרבה לפני שהתפרסם, ביולי 2010, וקראו למותג "לין שוהאו ג'רמי" (שילוב של שמו הסיני והאמריקאי). כזכור, לין הוא בנם של טיוואנים שהיגרו לארצות הברית.

תהליך רישומו של לין כמותג אושר בסין באוגוסט, מה שיצר כאב ראש עבור לין וחברת "נייקי" איתה הוא חתם על חוזה לשלוש שנים ב-2010. "בסין, הראשון שרושם מקבל את הזכויות. יכול להיות לך רעיון, ותרשום אותו כמותג מבלי להשתמש בו. זה לא כמו בארצות הברית, שם צריך להוכיח שמשהו ראוי כדי להירשם כמותג לפני שהופכים אותו לכזה", כך אמר ל"רויטרס" הוראס לאם, שותף במשרד עורכי דין בינלאומי שממוקם גם בבייג'ינג והוסיף: "יהיה קשה לקחת את המותג הזה מ'רישנג', 'נייקי' וג'רמי לין יצטרכו לקנות אותו במיליוני דולרים". הדברים האלה באים כתגובה להשקת קולקציות חדשות של "נייקי" לבגדים של ג'רמי לין. לין עצמו ביקש לרשום כמותג בארצות הברית את המותג "לינסניטי" המתאר את ההתקדמות המטאורית שלו.

לדברי נציג חברת "רישנג", לין צד את עינו כשצפה בו משחק בטלוויזיה הסינית בשנת 2010. בכל מקרה, בחברה כבר הודיעו שבחודש מרץ הם ישיקו קולקציית כדורי סל תחת המותג "לין שוהאו ג'רמי". אגב, לין הוא לא הראשון שייאבק מול חברות סיניות בענייני מיתוג. אפילו מייקל ג'ורדן הגיש לאחרונה תביעה נגד חברה סינית שקראה לעצמה "קיאודאן ספורט", כש"קיאודאן" זה בעצם ג'ורדן בסינית. במקרה נוסף גילו בחברת "אפל" שמישהו אחר כבר דאג לרשום בסין את "אייפד" כמותג. מצד אחד, הדברים האלה לא אמורים להדאיג את ג'רמין לין ונייקי בכל מה שקשור לשוק האמריקאי והאירופאי. מצד שני, זה עלול לגרום לכמה בעיות בשוק האסייאתי, שנחשב אולי לגדול מכולם.

המערב ניצח את המזרח 149:152 באולסטאר

ג'רמי לין דורש את הזכויות על המונח "לינסניטי"

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully