וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי לין דורש את הזכויות על המונח "לינסניטי"

הגארד של הניקס הגיש בקשה למשרד הפטנטים האמריקאי אחרי שמספר אנשים אחרים ניסו להשיג זכויות על המונח

שגעת ג'רמי לין כנראה הגיעה גם אל השחקן עצמו. היום (חמישי) מתברר שהגארד של ניו יורק ניקס הגיש לפני כשבוע וחצי בקשה רשמית לקבל את הזכויות על המונח Linsanity ("לינסניטי") - שבעצם מתייחס לטירופ סביבו בשבועות האחרונים. כמעט מיותר לציין שהטריידמארק הזה שווה לא מעט כסף, בטח בימים טרופים אלו.

לין הגיש את הבקשה למשרד הפטנטים והסימנים המסחריים של ארצות הברית ב-13 בפברואר, שישה ימים אחרי שתושב קליפורניה בן 35 בשם ינצ'ין צ'אנג הגיש בעצמו בקשה לזכויות על השם. בימים הבאים ניסו אזרחים אמריקאים נוספים לתבוע את הזכויות על המילה, בכל מיני טיעונים שונים ומשונים.

הגארד הגיש את הבקשה דרך משרד עורכי דין ונציגיו הסבירו שבדרך כלל לוקחים למשרד הפטנטים כשלושה חודשים לבחון, לנתח ולהחליט בכל הנוגע לבקשות מהסוג הזה. ממשרד עורכי הדין הוסיפו שהם מאמינים שללין סיכוי גדול לקבל את הזכויות מאחר שהביטוי לינסניטי מתייחסת אליו.

"אף אחד לא יכול לרשום סמל אם הוא הוא מציג טיעונים לא נכונים לקשר עם האדם או הארגון הקשורים לשם", נמסר ממשרד עורכי הדין, "אנחנו מאמינים שההתנגדות של לין לכך שמישהו אחר יקבל את הזכויות על 'לינסניטי' תתקבל".

קדחת ג'רמי לין גרמה לארה"ב לאבד פרופורציות

טירוף הלינסניטי - סיקור מיוחד

  • עוד באותו נושא:
  • ג'רמי לין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully