וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "לא חושב שברצלונה תזכה באליפות"

המאמן מרים ידיים? "הפער גדול מאוד". סימאונה, שהפסיד לראשונה כמאמן אתלטיקו מדריד, החמיא למסי: "הוא גאון"

אתלטיקו מדריד עמדה אמש (ראשון) בגבורה במבחן ברצלונה ותשע דקות לסיום המשחק בויסנטה קלדרון התוצאה עוד הייתה 1:1, אבל שער של לאו מסי בבעיטה חופשית קבע 1:2 לבארסה והמאמן המקומי, דייגו סימאונה, החמיא לבן ארצו.

השער של מסי היה חוקי - אין כל ספק - אבל יש מי שיגיד שהוא נכבש בטעם קצת רע. הארגנטינאי ראה ששוער אתלטיקו טיבו קורטואה עדיין מסדר את החומה, לא המתין ושלח כדור חופשי מדויק מאוד לפינה הרחוקה. הבלגי לא הספיק להגיע וספג, אבל סימאונה לא כעס ואמר בסיום: "התוצאות תמיד הוגנות. ניסינו לשחק בצורה מאוד ספציפית ולסגור את המרווחים. במחצית השנייה שיחקנו טוב וגם יכולנו להוביל, אבל גאון (מסי) השאיר אותנו בלי כלום".

אגב מסי, הוא וסרג'יו בוסקטס ספגו אמש כרטיס צהוב חמישי ולא יוכלו לשחק במשחק הבית הבא של הקבוצה נגד ספורטינג חיחון.

לסימאונה זה היה הפסד ראשון כמאמן אתלטיקו והמאמן המנצח, פפ גווארדיולה, אמר אחרי המשחק: "רואים בבירור את טביעת האצבע של סימאונה על הקבוצה שלו. אתלטיקו משחקת עם הרבה נשמה, אגרסיביות ואינטנסיביות. השחקנים שלה נותנים הכל. הקבוצה הזו היא ביטוי של המאמן שלה".

גווארדיולה גם הרעיף אהבה על מסי: "יש סוגים שונים של מנהיגות. כשהדברים נעשים קשים, יש את השחקנים שלוקחים צעד קדימה. מסי עשה את זה בכל פעם בארבע השנים האחרונות".

המאמן גם נשמע פסימי לגבי מחיקת פער 10 הנקודות מהמוליכה ריאל מדריד: "יש לי הרושם שלא נזכה באליפות. הפער מאוד גדול, אבל נמשיך להילחם על הנקודות בכל משחק עד סיום העונה".

רונאלדו כבש עם העקב, ריאל מדריד לא עוצרת

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully