וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ראיו-ריאל 1:0, אתלטיקו מדריד-ברצלונה 2:1

שער של מסי בדקה ה-81 סידר לאלופה ניצחון שהקטין את הפער בפסגה ל-10. עקב של רונאלדו סידר לבלאנקוס שלוש נקודות

כך שוברים הגמוניה. ריאל מדריד פסחה הערב (ראשון) על משוכה לא פשוטה, כשניצחה 0:1 בדרבי הקטן של הבירה את ראיו וייקאנו, משער מרהיב בעקב של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-54. הפער בפסגה מברצלונה צומק בהמשך ל-10 נקודות, כשהבלאוגרנה ניצחו 1:2 את אתלטיקו מדריד המשתפרת. ולנסיה השלישית הופתעה בביתה 2:1 על ידי סביליה, כאשר מאיורקה של דודו אוואט (90 דקות) ותומר חמד (57 דקות) הפסידה 1:0 לריאל סוסיאדד. את משחקי היום פתחו ויאריאל ואתלטיק בילבאו שנפרדו ב-2:2.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שער יוצא דופן. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ראיו וייקאנו - ריאל מדריד 1:0

הבלאנקוס לא נתנו לתיקו המתסכל במוסקבה להשפיע עליהם, וגם ביום לא גדול יצאו עם שלוש הנקודות מהדרבי הקטן של מדריד. כריסטיאנו רונאלדו כבש שער נדיר עם העקב בדקה ה-54, והפער של ריאל מדריד בפסגה על פני ברצלונה שוב עומד על 10 נקודות. ריאל כבר עם ניצחון חוץ תשיעי ברציפות, וגם ניצחון ליגה תשיעי רצוף מאז ההפסד בקלאסיקו לברצלונה. ראיו וייקאנו, למרות הנחישות וההקרבה של שחקניה, לא הצליחה לשחזר את הניצחון על ריאל מ-1997.

גונסאלו היגואין עלה בהתקפת ריאל במקום קארים בנזמה הפצוע, אבל דווקא המארחים שהגיעו אחרי שלושה ניצחונות רצופים היו מסוכנים. המצב הטוב ביותר היה שייך לפיטי, שירה לקורה בדקה ה-41. במחצית השנייה החבורה של ז'וזה מוריניו נטלה את העניינים לידיה, ובדקה ה-54 כדור קרן של מסוט אוזיל יצר ערבוביה ברחבה, אשר בסופה רונאלדו היה עם הגב אל השער ובעקב שלח כדור בין כל השחקנים פנימה. שער יוצא דופן, ה-29 של הפורטוגלי העונה בליגה.

ראיו לא הייתה רחוקה משוויון אחרי טעות קשה של סרחיו ראמוס בדקה ה-73, אבל מיצ'ו הנהדר רשם החמצה לא אופיינית. דקה לאחר מכן איקר קסיאס סיפק הצלה נהדרת לבעיטה של טיטו, וריאל שמרה בשיניים על הניצחון כשמיצ'ו הורחק משורות המארחים דקה לסיום. מוריניו חגג ניצחון ליגה מספר 50 בריאל.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
אומנם לא איפשר לחומה להסתדר, אבל עדיין בעיטה מדהימה. מסי/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ברצלונה 2:1

אז כנראה שאלופת ספרד לא מתכוונת לוותר על התואר שלה בקלות. ברצלונה הצליחה להשיג ניצחון עם השיניים והציפורניים, כשרשמה 1:2 על אתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון, איצטדיון שאף פעם לא הלך לה בו קל. ליאונל מסי כבש את שער הניצחון בדקה ה-81 לאחר מבצע מעורר מחלוקת כשבעט כדור חופשי על אף שההגנה לא הייתה מוכנה. הבלאוגרנה צימקו את הפער מריאל בחזרה ל-10 נקודות. אגב, לארגנטינאי זהו שער שלישי בשלושת המשחקים האחרונים מול הקולצ'נרוס, שרשמו הפסד ראשון תחת דייגו סימאונה.

בארסה עלתה ליתרון בדקה ה-36 בזכות שער קלאסי שלה. ליאונל מסי פרץ קדימה, העביר שמאלה לססק פברגאס, שיישר למרכז, שם המתין דני אלבס שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. יופי של שער. אתלטי מצאה את השוויון בדקה ה-49 כשקרן הגיעה מנגיחה של סרחיו בוסקטס דווקא לרדאמל פלקאו, שנותר לבד מול ויקטור ואלדס ובעט מהאוויר נהדר פנימה את ה-1:1. ברצלונה כבשה את השני בדקה ה-81 כשליאונל מסי בעט כדור חופשי לחיבורים על אף שההגנה של אתלטיקו לא הספיקה עוד לסדר את החומה והשוער טיבו קורטואה עדיין לא הסתדר בעצמו, 1:2 לאורחת, עוד שער נפלא של הגאון הארגנטינאי.

ריאל סוסיאדד - מאיורקה 0:1

אחרי ה-0:4 הגדול על ויאריאל שהרחיק אותה מעט מהקו האדום, מאיורקה קיוותה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, אך לא השכילה לעשות זאת מול ריאל סוסיאדד. דודו אוואט ותומר חמד פתחו בהרכבה של מאיורקה, במשחק חלש של שתי הקבוצות. חמד ניסה לסכן פעמיים את השער, אבל כמו כולם סבל מחוסר דיוק לפני שהוחלף בדקה ה-57. אוואט לא עמד מול איום כלשהו עד הדקה ה-79, אז התקפה יפה של סוסיאדד הסתיימה עם בישול של המקסיקני קרלוס ולה לאימנול אגירצ'ה שכבש.

ולנסיה - סביליה 2:1

המדורגת שלישית חזרה הביתה אחרי החמישייה שספגה מברצלונה בשבוע שעבר, וספגה הפסד נוסף, הפעם מול הקבוצה המתאוששת של מיצ'ל. טינו קוסטה העלה את ולנסיה ליתרון עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-25, אבל גארי מדל הצ'יליאני נגח את השוויון בדקה ה-36, עם שערו השני ברציפות. סביליה הייתה טובה יותר במחצית השנייה, ובדקה ה-70 חסוס נבאס סיים עם כדור ברשת של ויסנטה גואיטה. ניצחון שני רצוף לסביליה.

משחקים נוספים:

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 2:2
לוויאריאל: מרכוס סנה (10), נילמאר (68). לאתלטיק: פרננדו יורנטה (62) מרקל סוסאטה (66)

אוסאסונה - גרנאדה 1:2
לאוסאסונה: ג'אבד נקונאם (26), דיאן לקיץ' (29). לגרנאדה: מיקל ריקו (30)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully