וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חושבים רק על כדורסל

26.2.2012 / 19:02

בראשון לציון ינסו לשים בצד את מאבקי ההנהלה ולקבע את מעמדם בצמרת מול נתניה המשוועת לניצחון (19:00, 5+ לייב)

המחזור ה-18 בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) במשחק בו תארח ברק נתניה את מכבי ראשון לציון (19:00, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של דני פרנקו, ששמטה יתרון גדול במחצית השנייה בשבוע שעבר מול הפועל חולון, מגיעה למשחק מהמקום התשיעי, רגע לפני סדרה של משחקים חשובים מול קבוצות התחתית, ואילו בראשון לציון, שם עסקו השבוע במלחמה בין משה קליסקי ליצחק פרי, ינסו להמשיך בתקופה הטובה, ולקבע את מעמדם בצמרת הליגה.

היסטוריה ומספרים:

- בסיבוב הראשון ניצחה ראשון לציון את ברק נתניה בבית מכבי 69:79.

- משחקו הגרוע ביותר העונה של דרווין קיצ'ן היה בסיבוב הראשון מול נתניה, אז רשם 0 נקודות ב-22 דקות. מאז רשם קיצ'ן 18 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בתשעה משחקים.

- יהוא אורלנד שיחק בשנתיים הקודמות במדי הכתומים. במשחק בין הקבוצות בעונה שעברה בישורון קלע אורלנד 19 נקודות.

- בריאן אסברי רשם העונה שיא עונתי כשלקח 21 זריקות ל-2 ודייק ב-13 בניצחון החוץ באשקלון.

הכנות ושאר ירקות:

ברק נתניה:

ההפסד הדרמטי בשבוע שעבר להפועל חולון מנע מברק נתניה את האפשרות לעלות למקום השמיני, והוכיח את הפוטנציאל הטמון בתוך הקבוצה מצד אחד, ואת הבעיות הגדולות שיש לדני פרנקו בסגל מהצד השני. בנתניה יודעים שכעת המטרה היא לשפר עמדות לקראת סיום הסיבוב השני, בתקווה שהקבוצה תוכל לחבר רצף של ניצחונות ואולי לתפוס את המקום השביעי. מי שבאו לתמוך בשחקנים באימון המסכם הם צמד הפצועים כריסטיאן בארנס וליאור חכמון. הקבוצה תשתתף בשבוע הבא בעדלאידע שתיערך בעיר.

"למרות הפער בטבלה בין ראשון לבינינו, אין משחקים קלים בקופסל בישורון", אמר לקראת המשחק קפטן נתניה, אלירן גואטה, "כולנו ממשיכים לעבוד קשה, לאחר הפסדים יש מעט אכזבה וזה טבעי, אך אצלנו בנתניה לעולם לא מרימים ידיים, עובדים קשה ומקווים להשתפר ולתקן במשחק הבא".

מכבי ראשון לציון:

הכתומים מעיר היין בילו השבוע בכותרות מהצד הלא נכון שלהם. מלחמת ההנהלה בין היושב ראש הנוכחי משה קליסקי למי שייסד את הקבוצה ואמור להחליף את קליסקי בסוף העונה, יצחק פרי, עלתה לשיאים חדשים עם תלונות הדדיות במשטרה, על איומים מצד אחד וגניבה מהצד השני. הפרשה אינה קרובה לסיומה, כשראש העיר דב צור עשוי להתערב בה בקרוב.

בצוות המקצועי ביקשו במהלך השבוע מהשחקנים לא להתערב בעניינים ולהשאר מרוכזים בכדורסל. למרות מצבה הטוב בטבלה, בראשון לציון עדיין לא מאמינים כי הקבוצה הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, ויודעים שעל מנת לעשות זאת, הם יצטרכו לנצח בנתניה.

שחקן מפתח:

ניצן חנוכי. הגארד של ראשון לציון היה מהשחקנים הבולטים בקאמבק מול עירוני אשקלון, בעיקר במחצית שהקבוצה לא תפקדה טוב, בה הראה את יכולותיו ההתקפיות המשופרות העונה. אלא שחנוכי הוא קודם כל אחד משחקני ההגנה הטובים בישראל, ובמשחק מול נתניה תהיה לו משימה עיקרית אחת, לעצור את אדריאן בנקס, מהשחקנים האתלטיים הטובים בליגה. אם חנוכי יעצור את בנקס, ראשון לציון תוכל להמשיך את העונה המצויינת שלה.

ומה קרה בשאר המחזור ה-18 בליגת העל?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully