וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד: "רוצים לבנות את העתיד על הגביע הזה"

קפטן ליברפול חגג את הזכייה בגביע הליגה: "יהיה טיפשי להסתפק מזה". קאוט: "בלתי ייאמן". ריינה: "אנחנו אופטימיים"

ליברפול הצליחה לסיים הערב (ראשון) תקופה לא נעימה של שש שנים ללא תואר. המייטי רדס ניצחו 2:3 את קרדיף מליגת המשנה, לאחר 2:2 ב-120 דקות וזכו בגביע הליגה. התואר כאמור הוא הראשון של ליברפול מאז 2006 והראשון של קני דלגליש מאז שחזר לכיסא המנג'ר בשנה שעברה.

הקפטן סטיבן ג'רארד אמר: "הדבר הכי חשוב הוא ליהנות מהגביע הזה ולאחר מכן לבנות על זה את העתיד. זה יהיה טיפשי אם נקבל רק את זה, אנחנו רוצים יותר". ג'רארד התייחס להחמצת הפנדל של בן דודו אנתוני: "זה תמיד אכזרי כשמשחק מוכרע בפנדלים, אבל חייב להיות צד מפסיד. אני מרגיש חמלה כלפיו וכלפי קרדיף. לא משנה מה אגיד לו, הוא הולך להיות מתוסכל. אני אעמוד מאחוריו וכל המשפחה תעמוד מאחוריו".

"זה פשוט בלתי ייאמן", צהל דירק קאוט לאחר המשחק, "אני כאן במועדון כבר קרוב לשש שנים וזה התואר הראשון שלי פה. אני מרגיש ממש גאה ואתם יודעים כמה זה קשה לנצח משחק כזה אחרי פנדלים וזה היה ניצחון ממש מדהים. ניצחנו וזה הדבר הכי חשוב". קאוט כבש את שער היתרון, שהעלה את ליברפול ל-1:2 בדקה ה-108, אבל בן טרנר הצליח לאזן בדקה ה-118 ולכפות בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

"זה היה בלתי ייאמן", המשיך ההולנדי, "נכנסתי רק בדקה ה-105, כך שזה היה מאכזב בשבילי אבל צריך לשים את האכזבות מאחוריך כי הגביע הרבה יותר חשוב. הגעתי לאנפילד כדי לזכות בתארים וסוף סוף לזכות באחד כזה זה דבר מיוחד מאוד".

שוער ליברפול פפה ריינה: "אני מקווה שנתחיל עכשיו בתקופה חדשה של תארים, אנחנו אופטימיים. אבל אנחנו יודעים שכל הקבוצות בצמרת הפרמיירליג חזקות מאוד. הן נלחמות עם כל מה שיש להן ומוציאות הרבה כסף. זה יילך וייעשה קשה יותר, אבל אנחנו נהיה מוכנים יותר".

מרטין שקרטל הוסיף: "זה היה משחק נהדר באצטדיון יפה. האווירה כאן היא מצוינת עם הקהל של ליברפול ושל קרדיף. בשבילי זה היה משחק נהדר, אחרי שהצלחנו לחזור מפיגור 1:0 ולנצח בפנדלים. אני חושב שהגיע לנו לנצח". הסלובקי הגיב לחגיגות שלו אחרי שער השוויון: "איבדתי את הראש מפני שהייתי כל כך שמח. עזרתי לקבוצה ורציתי לנסות להבקיע ולנצח את המשחק, אז אלו היו חגיגות של לקרוא לשחקנים לחזור אחורה כדי להבקיע שער נוסף".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

ליברפול ניצחה 2:3 בפנדלים את קרדיף וזכתה בגביע הליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully