וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון לואיס: "אני תמיד שמח לקחת את הכדור האחרון"

26.2.2012 / 22:17

כוכב חולון חגג את סל הניצחון מול אשדוד. דן שמיר: "ניצחון מתוק". ברקוביץ': "יכולנו לנצח". אלפסי: "השחקנים גילו אופי"

מחזור כדורסל מטורף נרשם הערב (ראשון), כששלושה משחקים מתוך הארבעה היו צמודים ומרתקים במיוחד. המשחק שסגר את הערב היה הקרב האדיר בין הפועל חולון למכבי אשדוד, בסיומו ניצחה קבוצתו של דן שמיר 97:98, בזכות סל ניצחון של רון לואיס. "כשיש שניות מכריעות, אני תמיד שמח לקחת את הכדור האחרון ואני מאמין בעצמי", אמר כוכב המשחק. "אנחנו נלחמים תמיד עד הסוף והיום גם ניצחנו וזה מה שחשוב". על המשחק הבא, אז תפגוש חולון את מכבי תל אביב אמר לואיס: "אנחנו ננסה לנצח גם את מכבי, כמו שאנחנו עושים בכל משחק. זה יהיה אצלנו בבית ואנחנו מאוד רוצים תמיד לשמור על הבית שלנו".

המאמן המנצח דן שמיר אמר בסיום: "זה ניצחון מתוק מאוד. אנחנו רואים בטבלה שאנחנו די ראש בראש עם מכבי וירושלים. זה משחק גדול, לא שמרנו טוב, אבל היה לנו מזל, ורון לואיס. זה שיגעון של קבוצה. היו משחקים שניצחנו בפער יפה. כל הזמן אומרים לי לא להגזים, אבל לכל משחק יש את החיים שלו. אשדוד קבוצה קשה מאוד, בעיקר על חצי מגרש, אבל יש משחקים שצריך לקלוע בהם 90 או 100 נקודות כדי לנצח. אנחנו די בטוחים בשישייה הראשונה ואני מאוד שמח וגאה בשבילנו זה הישג ענק ועם האוכל בא התיאבון. יש עוד הרבה משחקים עד אז, אבל הגשמנו חלום קטן".

על המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, אמר שמיר: "היו לנו משחקים לא טובים עם מכבי. אנחנו נשארים צנועים ומכבדים אותם כי הם עושים דברים גדולים. . אני מאוד מקווה שסוף סוף נוכל לשחק יותר טוב מולם ולתת לנו סיכוי טוב לנצח".

מאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ' אמר לאחר ההפסד הכואב: "היה משחק מאוד דינמי, מדהים. המשחקים הפכו מאוד מעניינים וזה חשוב. חבל שפיספסנו ניצחון, אבל היה פה משחק אדיר. גם אם לא נגיע למקומות 1-6 זה לא אסון. היה לנו חשוב לחזור לשחק כדורסל. מי שמפסיד תמיד מרגיש מאוכזב, וחבל כי המשחק היום היה יכול להיות שלנו".

פלג: "באנו לשחק חזק וזה עשה את ההבדל"

במשחק היחידי שלא היה צמוד הערב גברה הפועל גלבוע/גליל על בני השרון/הרצליה 61:73, ושמרה על המקום השני בליגה. "הקצב של המשחק לא היה שוטף והיה די צפוי שבני השרון יבואו להאיט את הקצב ולהוציא אותנו מהמשחק הרגיל שלנו עם חילופי הגנות, והיה לנו קשה", אמר עוזר מאמן גלבוע/גליל, ברק פלג. "בסופו של דבר העובדה שהחזקנו את הרצליה על 61 נקודות אומר הרבה, לפחות בפן הגנתי. אם אנחנו באים לשחק חזק ולשמור זה עושה את ההבדל. הקהל גרם לנו אולי להתחיל רע, כמו שלפעמים קורה למכבי תל אביב בהיכל נוקיה, אבל בסופו של דבר הקהל הוא זה שעזר לנו להיכנס למשחק ולנצח".

מהצד המפסיד אמר המאמן, אריאל בית הלחמי: "שיחקנו טוב בהגנה והצלחנו להוריד אותם מהסקור הרגיל שלהם ואת השלשות שהם אוהבים לקלוע מהפינה. הבעיה שלנו היום הייתה בהתקפה. הם שמרו הגנה ממש טובה והורידו אותנו לסקור מאוד נמוך בהתקפה. בכל המשחק הייתה לנו בעיה בצד ההתקפי ולא הצלחנו לקלוע כמו שאנחנו רגילים. בהגנה בסך הכל עשינו את העבודה כמו שרציתי".

אלפסי: "לא קל לחזור מפיגור כזה"

במשחק המשוגע של הערב רשמה עירוני אשקלון ניצחון גדול על מ.כ הבקעה, 85:87. אשקלון כבר מצאה את עצמה בבור של מינוס 18 נקודות, ונראתה בדרכה הבטוחה לעוד הפסד, אבל אז התעוררו שחקניו של אריק אלפסי, ביצעו קאמבק והשיגו את הניצחון, בעיקר בזכות איבודים והחלטות טיפשיות של הבקעה. "זה ניצחון שבו השחקנים גילו הרבה אופי", אמר אריק אלפסי בסיום. "לא קל לחזור בצורה כזאת מפיגור דו ספרתי משמעותי במחצית השנייה ולעשות קאמבק כזה גדול בבית".

על ההמשך אמר אלפסי: "זה ניצחון חשוב בשבילנו וקריטי למאבקים על הפלייאוף העליון ואנחנו רוצים להבטיח את המקום שלנו בין ששת הראשונות. יש לנו עוד שני משחקי בית קרובים שאנחנו רוצים לנצח כדי לסיים כמה שיותר גבוה. כמובן שצריך לתת את הדעת על החצי הראשון אבל תמיד טוב להגיע לאימונים אחרי ניצחון".

מנגד, בבקעה שוב מוצאים את עצמם בצד המפסיד לאחר שהקבוצה מוליכה בפער מבטיח במשך מרבית המשחק. בקבוצה התקשו לעכל את ההפסד, ומאמן הבקעה, אבי אשכנזי אמר בסיום: "זה ממש מאכזב. נלחמנו עד הסוף, איבדנו שני כדורים וזה חבל. כל המשחק הובלנו ושיחקנו טוב".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully