וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אליניב ברדה החמיץ פנדל בניצחון גנק

אלופת בלגיה הביסה 0:3 את ברוז' ורפאלוב (68 דקות), ברדה שיחק 10 דק'. ויסלה הפסידה 1:0 לקיילצה, ביטון ומליקסון פתחו

מאור מליקסון ודודו ביטון היו שותפים הערב (ראשון) לעוד משחק מאכזב של ויסלה קרקוב, שהפסידה במפתיע 1:0 בבית לקורונה קיילצה ונותרה ללא ניצחון מאז החזרה מפגרת החורף, כולל ההדחה מהליגה האירופית. ויסלה נסוגה למקום השמיני, מרחק 10 נקודות מהפסגה, והמאמן קזימיז' מוסקאל צריך להתחיל לדאוג.

שני הישראלים פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות, כאשר המצב הראשון של ביטון היה בדקה התשיעית אחרי הגבהה של מליקסון, אבל הוא נגח החוצה. מיכל צ'קאי הורחק משורות ויסלה בדקה ה-49, ו-10 דקות לאחר מכן הגיע העונש מפאבל סובולבסקי האורח. ביטון יכול היה להשוות בדקה ה-64, אך נעצר אצל השוער וירד בסיום מתוסכל כמו יתר חבריו.

* הדרבי הישראלי בבלגיה נגמר במיני הפתעה, כשגנק השישית של אליניב ברדה (נכנס בדקה ה-80) הביסה 0:3 את קלאב ברוז' השנייה של ליאור רפאלוב, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-68. כריסטיאן בנטקה כבש צמד בדקה ה-58 ו-67 וילה ווסן השלים את ההצגה של האלופה בדקה ה-74 כדי לקבוע את תוצאת המשחק על 0:3 מרשים במיוחד. ברדה גם החמיץ פנדל בדקה ה-86. הקבוצה של כריסטוף דאום נותרה במקום השני עם 52 נקודות, שבע פחות מאנדרלכט הראשונה שתשחק מאוחר יותר מול ליירסה. גנק שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-43 ונותרה שישית.

* אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו של רוני לוי, ניצחה 0:1 בחוץ את ארמיס וצימקה בחזרה את הפער מהמוליכה אומוניה ניקוסיה לשש נקודות כשהיא עדיין במקום הרביעי. יאניס אוקאס הוותיק נגח את שער הניצחון בדקה ה-45.

* עידן שדה נכנס כמחליף בדקה ה-57 בשורות פראלימני, אותה מאמן ניר קלינגר, ב-1:1 נגד אתניקוס אכנאס. המחליף אוניסיפורוס רושיאס הציל נקודה לפראלימני עם שער בדקה ה-80.

* רמי גרשון ישב על הספסל ולא שותף ב-0:0 המאכזב של סטנדרד ליאז' מול נועלת הטבלה סנט טרוידן.

בשבת: רועי דיין כבש, גילי ורמוט בישל

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully