וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לרועי דיין, בישול לגילי ורמוט

חלוץ בירסחוט כבש את השני ב-1:2 על לובן, 90 דקות למלול. קשר דה חראפשחאפ עזר לקבוצתו לגבור 0:2 בחוץ על רודה

גילי ורמוט בישל הערב (שבת) שער בניצחון של דה חראפשחאפ שהדהימה עם 0:2 בחוץ על רודה. הקשר, ששיחק 70 דקות בהופעתו השלישית בקבוצה, בישל לרידל פואפון את השער הראשון בדקה ה-26. סופיאן אל חסנאווי סגר עניין בתוספת הזמן. היה זה ניצחון הליגה הרביעי של הקבוצה העונה והראשון אחרי שלושה חודשים. בעקבות הניצחון נחלצה דה חראפשחאפ זמנית מהמקום האחרון בטבלה, אבל נותרה במרחק תשע נקודות מחוף מבטחים.

* רועי דיין כבש את שערו השלישי העונה בליגה הבלגית בניצחון הביתי של בירסחוט 1:2 על לובן. שריל מקדונלנד ההולנדי כבש את הראשון בדקה ה-25 והחלוץ הישראלי הכפיל בדקה ה-52 לאחר שהשתלט על כדור שנהדף מהשוער. ראדק דיימק צימק שמונה דקות לסיום. דיין הוחלף בדקה ה-86 בעוד דור מלול השלים 90 דקות וקבוצתם נותרה במקום ה-10. לירוי צעירי ושלומי ארבייטמן לא נכללו בסגל קבוצותיהם כשמכלן גברה בחוץ 1:3 על ווסטרלו.

* במסגרת המחזור ה-33 בצ'מפיונשיפ, טל בן חיים רשם 90 דקות פעילות בעמדת המגן השמאלי כשפורטסמות סיימה ב-0:0 את משחקה ביתי מול לידס והיא עדיין מתחת לקו האדום אחרי הורדת 10 הנקודות. גיא אסולין נכנס כמחליף ל-12 הדקות האחרונות בניצחון ברייטון 0:3 על איפסוויץ'. קרייג מקייל סמית (20) ואשלי בארנס (65, 88) כבשו לשחפים שנצמדו לקרדיף במקום השישי המוביל לפלייאוף העלייה.

* אומוניה ניקוסיה של דדי בן דיין ויובל שפונגין, העפילה היום (שבת) זמנית למקום הראשון בליגה הקפריסאית אחרי ניצחון חוץ 2:5 על אפולון לימסול במחזור ה-22 בליגה המקומית. שני המגנים הישראלים שהוזמנו השבוע לסגל נבחרת ישראל למשחק הידידות שלה נגד אוקראינה, פתחו ושיחקו 90 דקות כל אחד. דימיטריס כריסטופי (19), פרדי (41), ברונו אגייאר (56), אנדראס אברם (85) ואנדרה אלבס (90) כבשו לאומוניה, גיורגיוס מרקיס (31) ומוסטפה בנגורה (55, פנדל) השוו זמנית עבור המארחת.

* רועי בקל הפצוע לא שיחק בניצחון החוץ של אלקי לרנקה 2:3 על אולימפיאקוס ניקוסיה.

* משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-83 והיה שותף לניצחון לוצרן 0:2 בבית על יאנג בויז ברן. הקשר הישראלי החליף את דריו לסקאנו שכבש צמד (4, 37), כשלוצרן ניצחה לראשונה לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות מאז החזרה מהפגרה.

* ליעד אלמליח שיחק 42 דקות בניצחון פודבסקידז'ה 0:1 על האחרונה בטבלה זגלבי לובין במחזור ה-19 בליגה הפולנית. אלמליח החליף את מאתיי נאתר הסלובני בדקה ה-48. לירן כהן שחזר מפציעה, נכלל בסגל, אבל לא שותף. סבסטיאן ז'ייקה כבש בדקה ה-32 את השער השלישי שלו בארבעת המשחקים האחרונים לפודבסקידז'ה זה היה ניצחון רביעי ברציפות והיא עלתה לפחות זמנית למקום החמישי בטבלה.

* אבירם ברוכיאן החולה לא היה בסגל פולוניה ורשה שנחלה הפסד ביתי ומפתיע 2:1 לווידז'ב לודז'. ולדימיר דבאלישווילי כבש את השער המצמק בתוך תוספת הזמן.

מה גוטמן מוצא בדדי בן דיין?

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully