וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ראש העיר מנסה להרגיע את הרוחות

26.2.2012 / 15:50

דב צור התייחס בדף הפייסבוק שלו למלחמה בין קליסקי לפרי: "הייתה הסכמה ביניהם, אין לי כוונה להיות שופט או גננת"

בעקבות המלחמה בהנהלת מכבי ראשון לציון בין משה קליסקי, היו"ר הנוכחי, ליצחק פרי, מקים הקבוצה והיו"ר המיועד לסוף העונה, פנו מספר מאוהדי הקבוצה לראש העיר דב צור באמצעות דף הפייסבוק שלו. הפניה נעשתה לאחר שראש העיר, שלטענת מקורבים רבים עומד מאחורי החילופים המיועדים בהנהלה, סירב להגיב עד כה לפרשה. כידוע, לפני עשור עמד צור בראש צוות שהגיש בג"צ כנגד מכבי ראשון לציון בראשות פרי, בעקבות התנהלות הקבוצה, שעמדה על חובות של 11 מיליון שקל. כמו כן, פרי היה ראש הקמפיין של מתחרו של צור על ראשות העירייה, מאיר ניצן.

צור ששמר כאמור על שתיקה, הגיב היום (ראשון) באמצעות דף הפייסבוק שלו: "בעקבות הפרסומים בשבוע האחרון, אני מרגיש שאני חייב להגיד כמה מילים. הייתה הסכמה מלאה בין קליסקי לפרי, שקיבלה את אישורה של כל הנהלת הקבוצה, על חילופים לתפקיד היו"ר בסוף העונה הנוכחית. לצערי, נעשו דברים על ידי שני האנשים המעורבים שגרמו להחרפה ביחסים. אין לי כוונה להיות לא שופט ולא גננת, ואין לי כלים לקבוע היכן האשמה. מבחינתי החלטת ההנהלה תקפה וכל הצדדים צריכים לפעול להרגעת הרוחות עד תום העונה כדי לאפשר לצוות המקצועי ולשחקנים להמשיך ולהפגין את ההישגים המדהימים כפי שעשו עד כה.

"אני מבקש מהאוהדים לא להיגרר אחרי גורמים פוליטיים שבחרו לתחוב ידם לתוך המהומה האחרונה. אני אמשיך לפעול למען הספורט בראשון לציון בכלל והכדורסל בפרט, על ידי תמיכה מאסיבית בקבוצת הכדורסל, והצעדים הנוספים שאנו נוקטים: הקמת חמישה אולמות ספורט שנמצאים כרגע בבנייה, 10 מגרשי ספורט שמקורים בימים אלה וארנה המתוכננת להיבנות בשנים הקרובות ל-5,000 צופים.

"גם קליסקי וגם פרי תרמו שניהם לאורך שנים בהתנדבות לבניית ענף הכדורגל בראשון וראוי שנכבד את שניהם. אני קורא לאוהדים להניח לוויכוח בהנהלה ולהמשיך לעודד את הקבוצה במשחקים הקרובים ולתת לה את הגב הכי חזק שאפשר".

קליסקי נמצא דובר אמת בבדיקת הפוליגרף

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully