וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ: קליסקי נמצא דובר אמת בפוליגרף

25.2.2012 / 20:07

לאחר שיצחק פרי יצא דובר אמת בפוליגרף מטעמו, גם יושב הראש הנוכחי של הקבוצה עבר בדיקה: "אין ספק ביושר שלי"

מלחמת ההנהלה במכבי ראשון לציון נמשכת, כאשר אתמול (שישי) בבוקר ניגש גם יושב הראש הנוכחי של הקבוצה, משה קליסקי, לעבור בדיקת פוליגרף, וגם הוא עבר אותה בהצלחה, כפי שעשה יצחק פרי יום קודם לכן. קליסקי עבר את הבדיקה במכון של החוקר יוחאי קטרון, לאחר שיום קודם לכן חש שלא בטוב לפני בדיקה שהיה אמור לערוך.

בבדיקה, שכאמור על פי תוצאותיה אומר קליסקי אמת, הצהיר היושב ראש כי יצחק פרי התנה את אי פרסום החומר המפליל כביכול כנגדו בהתפטרותו, שכזכור טוען כי יצא קליסקי על חשבון מכבי ראשון לציון לפיינל פור 2007 ועל כן ירד מתשלומי המועדון 5900 שקל. כמו כן לפי ההצהרה אמר פרי לקליסקי שבמידה וימשיך להלחם בו הוא ישלח מישהו להביא את האצבע שלו.

הבדיקה עצמה לא פורסמה בכלי התקשורת לאחר שקליסקי בחר לעשות את הבדיקה בשביל חברי ההנהלה, ואכן הוציא מכתב אמש לכל חברי ההנהלה של הקבוצה על מנת לנקות את שמו מהאשמות שהוטלו בו. "רק כי הבנתי שאחד מחברי ההנהלה רוצה להוציא את זה החוצה, יצאתי עם זה בעצמי. לאף אחד מהם אין ולא היה ספק ביושר שלי", אמר בשיחה עם וואלה! ספורט.

יצחק פרי מסר בתגובה: "קליסקי ממשיך להטעות. אני עברתי ארבע בדיקות פוליגרף ונמצאתי דובר אמת. לעומת זאת, נודע כי קליסקי פנה לבדיקת פוליגרף ונכשל מכיוון ש'הרגיש לא טוב'. אני חוזר ואומר, טענותיו של קליסקי שקריות ועל כך הוא ישלם בבית המשפט. החוב שלו אליי יצטרף למאות אלפי השקלים שהוא חייב לנושים רבים בעסקיו הפרטיים".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully