וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "אני רק רוצה לגרום לאוהדים כאן ליהנות"

כוכב אורלנדו רוצה לשכוח מהשמועות על עזיבתו באולסטאר הביתי שלו (2:00, ספורט 5). מלו: "אני שמח שזה כבר לא אני"

העונה המקוצרת ב-NBA הביאה עלינו את משחק האולסטאר חודשיים בלבד מתחילת העונה, והלילה (בין ראשון לשני) ייפגשו כוכבי המערב וכוכבי המזרח במשחק שינעל את חגיגות סוף השבוע הנוצץ באורלנדו (2:00, ספורט 5). עירו של דיסני תארח את משחק הכוכבים בפעם השנייה, 20 שנה אחרי המשחק המרגש בו זכה מג'יק ג'ונסון בתואר ה-MVP, חודשים ספורים אחרי שהכריז על מחלתו.

במוקד העניינים יעמוד המארח דוויט הווארד, שיפתח בחמישיית המזרח לצד לברון ג'יימס, דווין וויד, דרק רוז וכרמלו אנתוני. במערב יפתחו ארבעה נציגים מלוס אנג'לס, קובי בריאנט ואנדרו ביינום מהלייקרס וכריס פול ובלייק גריפין מהקליפרס, לצד קווין דוראנט.

"כל הדברים האחרים יכולים לחכות", התייחס הווארד לדיבורים הבלתי פוסקים על עזיבתו הקרובה. "אני רק רוצה לגרום לאוהדים כאן ליהנות. למרות מה שרבים חושבים, האוהדים באורלנדו תמיד היו נהדרים אליי ואני מאוד מעריך את זה".

כרמלו אנתוני, שגנב את ההצגה אשתקד כשדרש לעזוב את דנבר וקיבל את מבוקשו מעט אחרי משחק האולסטאר, צחק על הווארד כשראה את נחיל הכתבים מסתער לעברו: "תודה דוויט! אני רק שמח שזה כבר לא אני...".

גם לברון ג'יימס למוד הניסיון במצבים כאלה התייחס למעמדו של סופרמן ואמר: "אני יודע בדיוק מה הוא עובר, זו סיטואציה קשה אבל הוא גבר והוא יידע להתמודד איתה. הוא יעשה מה שטוב בשבילו".

ג'רמי אוונס זכה בתחרות ההטבעות, קווין לאב בשלשות

משחק הרוקיז: הקבוצה של בארקלי ניצחה את הקבוצה של שאק

אסף רביץ על מי שהגיעו לאולסטאר בטעות ומי שהיו צריכים להחליפם

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully