וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סולארי: "יש עוד לא מעט משחקים"

תהל אלון

26.2.2012 / 8:20

כוכב קרית שמונה הרגיע את החגיגות והתרגש מהגעתה של אמו ברגע בו כבש. בן שמעון: "כל בדל הכרת תודה מגיע לשחקנים"

בקרית שמונה ממשיכים להוכיח שבוע אחיר שבוע שאין לאף קבוצה סיכוי לעצור אותה בדרך אל תואר האליפות הנחשק. אתמול (שבת) עמדה המוליכה בפני תיקו ביתי מאופס מול בני יהודה לפני שדויד סולארי שלח גול מדהים לרשת של דלה איינוגבה בתוספת הזמן וסידר לקבוצתו ניצחון 0:1 ויתרון של 14 נקודות בפסגה על פני הפועל תל אביב, ששוב איכזבה עם 1:1 מול רמת השרון.

השער המתוק של סולארי שלח את הכחולים לחדר ההלבשה לחגיגה שמחה במיוחד של שירים וריקודים, ואפילו הבעלים איזי שרצקי שנזהר עד כה מהצהרות הכריז בהתלהבות שמדובר בגול של אליפות. סולארי קיבל מחמאות רבות מכל אנשי הקבוצה, ושמעון אבוחצירא אמר: "היה שווה לחכות 92 דקות כדי לקבל שער כזה יפה, אני שמח מאד בשביל דויד. זה רק אומר שעבודה קשה משתלמת בסופו של דבר, כרגע חשוב מאד להמשיך באותה הדרך ולא להרפות".

השער של סולארי היה מתוק במיוחד עבור הארגנטינאי, שמשפחתו נחתה בארץ בשעות הצהריים והייתה בדרך משדה התעופה לקרית שמונהבמהלך המשחק. במחצית חזה המנכ"ל יוסי אדרי את הנולד כשאמר לסולארי: "אמא שלך תספיק להגיע למשחק ואתה תכבוש גול ותקדיש לה אותו", ובדיוק כמו באגדות החלוץ מצא את הרשת בדיוק בדקה בה אמו נכנסה לאצטדיון.

סולארי התקשה להסתיר את התרגשותו מהמפגש עם אמו ואמר: "אני מאד מתרגש ושמח, אמא שלי הייתה במונית בדרך לכאן ונכנסה בדיוק שהבקעתי את הגול. אני תמיד אומר וחושב שזה מאלוהים ובטוח שאמא שלי הביאה לי מזל". על המשחק עצמו אמר: " הדברים לא עבדו אבל רן דיבר איתנו במחצית וככל שעברו הדקות המשכנו לתקוף ולדחוף קדימה. זה מתוק יותר להבקיע בדקת הסיום, אבל זה עדיין לא גול של אליפות. צריך להמשיך קדימה, יש עוד לא מעט משחקים".

שחקני הקבוצה יקבלו כעת יומיים חופש וביום שלישי ישובו לאימונים ויחלו בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, זאת כמובן ללא חמישה משחקני הקבוצה שיהיו באימוני נבחרת ישראל. רן בן שמעון אמר בנושא: "אני מעדיף שיהיו לי עשרה זימונים של שחקנים מהקבוצה ולהתאמן רק עם ארבעה שחקנים, זה לא מה שיפגע בהכנות. כל בדל של הכרת תודה או תהילה מגיע לשחקנים האלו על העבודה שהם עושים".

צפו בשער של סולארי שנתן לקרית שמונה 0:1 על בני יהודה

שרצקי כבר הכתיר את קבוצתו: "זה שער של אליפות"

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully