וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "זה שער של אליפות"

חגיגות גדולות בקרית שמונה לאחר הניצחון הדרמטי על בני יהודה. בן שמעון: "פחדתי, זה שער ענק של שחקן ענק"

עירוני קרית שמונה ציינה הערב (שבת) עוד רגע קסם בעונה הבלתי נשכחת בדרך לתואר האליפות, כשניצחה 0:1 את בני יהודה משער דרמטי בתוספת הזמן של דויד סולארי. קשר הרכש הארגנטינאי הצליח להכניע את דלה איינוגבה, שהחזיק את הכתומים במשחק עם יכולת נהדרת לאורך המשחק, והעניק לקרית שמונה עוד שלוש נקודות בדרך להגדלת הפער בפסגה ל-14 נקודות. גם האופוריה מהזימונים לנבחרת לא עצרה את הדהירה של המוליכה, שסופרת כבר 25 משחקים ברציפות ללא הפסד.

שחקני עירוני קרית שמונה: שלומי אזולאי, דויד סולארי, דושאן מאטוביץ'. אדריאן הרבשטיין
חגיגות גדולות בצפון. דויד סולארי עם החברים/אדריאן הרבשטיין

דויד סולארי: "מקדיש את השער לאמא"

"ההיסטוריה תשפוט אם זה שער של אליפות, אבל אני יכול להבין את מי שיגיד את זה", סיכם רן בן שמעון הנרגש. "מי אמר ג'ובאני רוסו? אני פחדתי מאוד מהמשחק הזה, כי פגשנו יריבה חזקה מאוד, ועוד אחרי כל הזימונים לנבחרת. צריך לדעת לנצח במשחקים כאלה. אהבתי פחות כמה מהדברים שראיתי היום. בני יהודה שיבשה לנו את המשחק, אבל בסופו של דבר שער ענק של שחקן ענק".

בן שמעון המשיך לפרגן לסולארי: "בדקות האחרונות זה היה עניין של שחקנים. ניסיתי לעשות בלגן במשחק, אמרתי לו להישאר למעלה. סמכתי על ההגנה שלנו ודויד הוא שחקן עם יכולת מדהימה. מגיע לו השער הזה, אמא שלו הגיעה למשחק".

על שירצקי, שנראה מאושר, אמר בן שמעון: "אני שמח לראות שאיזי שמח ואני יודע שאני נשמע כבר מגעיל. עד שלא יהיו מספיק נקודות אני לא אגיד שזה שער של אליפות, אבל זה שער של שחקן גדול".

הבעלים איזי שירצקי יצא מגדרו, עוד לפני שהצטרף לחגיגות הגדולות בחדר ההלבשה עם השחקנים: "אני רוצה לחגוג היום. השער הזה הוא שער של שחקן גדול בתזמון הכי טוב שיכול להיות. זה שער של אליפות".

דויד סולארי הוסיף: "אני מאושר מאוד, למרות שלא היה לי משחק גדול. במחצית הראשונה לא שיחקנו את הכדורגל שלנו, אבל במחצית השנייה דחפנו קדימה ואני שמח מאוד. לא אשקר, בשבילי זה משהו מיוחד מאוד כי אמא שלי הייתה פה ונכנסה רק בדקה ה-89. זה שער שמוקדש לה".

הדבר היחידי שהעיב על השמחה בחדר הלבשה של קרית שמונה הייתה תאונת הדרכים הקשה שעבר בנו של מאמן השוערים, פיני אברהם, מספר שעות לפני המשחק. בקבוצה דואגים מאוד לשלום בנו של מאמן השוערים האהוב ומקווים שמצבו ישתפר ובמהלך היום כבר ישמעו בשורות טובות.
בן שמעון הכניס את הניצחון לפרופרוציות כשאמר: "האירוע המצער של פיני אהוב ליבנו מאפיל על כל הדברים שקרו פה".

יוסי אבוקסיס התאכזב מאובדן הנקודה של בני יהודה: "יש תחושה של פספוס. אם היינו חכמים יותר, היינו יכולים לנצח. קרית שמונה שיחקה עם הרבה שחקנים למעלה ולא היינו מספיק חכמים במסירה האחרונה. אנחנו מרגישים פספוס ואכזבה".

שער מדהים של דויד סולארי סידר לקרית שמונה ניצחון

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully