וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מיטש גולדהאר יגיע לדרבי

26.2.2012 / 16:30

הבעלים צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים, על מנת לצפות בדרבי. אנגלידיס יצא לאיטליה כדי לקדם צירוף מנהל מקצועי זר

מכבי תל אביב קטעה אתמול (שבת) רצף של שישה משחקים ללא ניצחון עם 0:2 ביתי על הפועל עכו, וחלפו על פני האורחים מהצפון השישי בטבלה. גם הפעם רשמו שחקניו של ניר לויון כמה החמצות מסמרות שיער, אך בניגוד למשחקים האחרונים הצליחו לבסוף למצוא את הרשת פעמיים ולהעניק לצהובים את שלוש הנקודות. אגב, הקבוצה תעמוד השבוע לדין באשמת קריאות גזעניות.

"בתקופה האחרונה הכל הולך לנו קשה", אמר גורם בקבוצה אחרי הניצחון. "מזל שהפעם הצלחנו להבקיע פעמיים וחשוב לא פחות שהצלחנו לשמור על רשת נקייה. נהיה חייבים לעשות משהו עם עניין ההחמצות כי בכל מחזור אנחנו עושים את שוער היריבה למצטיין השבת". אלירן עטר, שכבש ובישל ורועי קהת שהיה חתום על השער השני, קיבלו את מחמאות רבות בסיום, וכך גם גיא חיימוב, רוברט פונצ'ץ, קלמי סבן ויואב זיו.

"הלך קשה מאוד, אבל אני שמח שהפעם הכדורים נכנסו", אמר סבן. "קצת נחת לקהל, קצת נחת בשבילנו, אפשר שוב לשמוח אחרי נצחון מאוד מאוד חשוב ואנחנו מקווים להמשיך כך. אין לי שמץ של מושג איך להסביר את ההחמצות. זה קרה בגביע נגד הפועל ירושלים וגם בליגה נגד בני יהודה ובמשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים בטדי, הכדור פשוט לא נכנס. לשמחתנו, אתמול כשהכדור נכנס, הוא נכנס קשה ועם כוח אבל עם הרבה אהבה והמון אופי".

על מאבקי המיקום מול עכו אמר סבן: "ידענו עוד לפני המשחק שכרגע זה המשחק הכי חשוב שלנו, כי עכו היו בשתי נקודות מעלינו ומבחינתנו היה מאוד חשוב לנצח. יש לנו דרבי בשבוע הבא ונמקד עכשיו את כל האנרגיות והכוח לדרבי. המגן נשאל אם יש למכבי תל אביב את היכולת לנצח דרבי וענה: "כן, אבל קודם ננוח קצת מהמשחק אתמול, נשמח קצת, אחרי שלא שמחנו המון המון זמן. זה נותן כיף ואוויר לשחקנים".

על האווירה בקבוצה אמר סבן: "במחזורים האחרונים מי שנכנס לחדר ההלבשה שלנו יכול היה לראות שחקנים עם הראש למטה. בנוסף גם היה את הסיפור עם הקהל וגם השחקנים עצמם יודעים שזו לא היתה תקופה טובה ולא נראינו טוב. ספגנו שערים ולא ניצחנו, אבל אתמול סוף סוף שמחנו, נשבר הקרח וחשוב שנמשיך. אני מקווה מאוד שגם עם הקהל נשבר הקרח".

האריס מדוניאנין ימריא למחנה האימון של נבחרת בוסניה שתפגוש השבוע את ברזיל למשחק ידידות, וגם מוסא קונאטה הצטרף לסגל נבחרתו סנגל שתפגוש בדרבן את דרום אפריקה. סאבו פאביצ'ביץ' שסובל ממתיח חזקה בשריר התאומים, המריא גם הוא בכדי להצטרף לחבריו בנבחרת מונטנגרו שתשחק השבוע נגד איסלנד. פאביצ'ביץ' לא צפוי לשחק כמובן, אולם ינצל את הימים הקרובים בכדי לעבור טיפולים מיוחדים אצל רופא נבחרתו.

בתוך כך, ג'ק אנגלידיס המריא לאיטליה במטרה לקדם את נושא מינויו של מנהל ספורטיבי לקבוצה. ההערכות הן שבשבועות הקרובים תמנה הקבוצה אדם בשיעור קומה לתפקיד. לעומתו, הבעלים מיטש גולדהאר יעשה דרכו ארצה בימים הקרובים וצפוי להיות נוכח בדרבי נגד הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully