וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה"

25.2.2012 / 19:06

קפטן מכבי תל אביב חגג את ה-0:2 על עכו: "מקווה לשמח את האוהדים בדרבי". לוין: "הלך קשה". אלי כהן: "נסתכל קדימה"

מכבי תל אביב חזרה לחייך ויכולה לנשום סוף סוף קצת לרווחה. הצהובים ניצחו הערב (שבת) 0:2 את הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל, בזכות שערים של אלירן עטר בדקה ה-63 ורועי קהת בדקה ה-90 ורשמו ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים ברציפות, כשהשער הראשון גם היה הראשון שלה מזה 462 דקות. האוהדים יכולים לשאוב מעט עידוד לקראת הדרבי בשבוע הבא.

ניר לוין, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "הניצחון הזה הלך קשה ובשיניים. כל תיאור יהיה נכון, אבל בסופו של דבר זה חשוב לנו כי עברנו את עכו בטבלה. למרות המשחקים הלא טובים והעובדה שלא כבשנו, עכשיו כשניצחנו אנחנו מרוצים. אני לא יודע מה המשמעות של הניצחון הזה, הוא ייתן ביטחון ויוסיף המון אחרי התקופה הלא פשוטה.

"בסופו של דבר קו ההגנה שהיו לנו בו בעיות, עשה עבודה טובה. ידענו לשלוט ברוב דקות המשחק, ואני חושב שהניצחון הזה היה מוצדק. היינו יכולים לנצח ביותר מ-0:2. איכות המשחק שלנו היא גבוהה, אנחנו משחקים יפה, אנחנו משחקים טוב יותר מקבוצות שנמצאות מעלינו, עד הפעולה האחרונה. אני שמח שהיום ידענו לכבוש שני שערים, יצרנו עוד לא מעט הזדמנויות".

על הדרבי אמר לוין: "לא צריך להוסיף מילים על החשיבות שלו מבחינת הקהל. יש לנו זמן להתכונן למשחק הזה, ואני מקווה שנגיע בסגל מלא והפצועים יחזרו".

הקפטן ברק יצחקי הוסיף: "זה הולך קשה, אין מה לעשות. הייתי צריך להבקיע כמה מצבים, אבל כשזה יותר קשה לפעמים זה יותר מתוק. הניצחון הזה הוא הניצחון החשוב ביותר שלנו העונה עד עכשיו, כשאנחנו יודעים מה מחכה בשבוע הבא. אנחנו נעבוד קשה, יש לנו כשבוע להתכונן לדרבי. זה לא משחק רגיל ואנחנו נקווה לשמח את האוהדים. תהיה לנו הזדמנות לתקן אחרי שאיכזבנו".

רועי קהת: "הרגשה טובה להבקיע אחרי הרבה זמן שלא הבקעתי. הקבוצה היתה במין מומנטום כזה שהיה קשה לנו להבקיע שערים ואנחנו שמחים שסוף סוף זה הגיע והתחלנו לכבוש, אנחנו מקווים מאוד שזה ימשיך גם במשחק הבא, בשבוע הבא בדרבי. מקווה שנמשיך בקצב הזה עד סוף העונה".

על המאזן שלו בדרבים בנוער: "בשנה שעברה כבשתי בדרבי הגביע ואני מקווה שאם אני אשחק בשבוע הבא אני שוב אצליח לכבוש ולשמח את האוהדים שלנו, כי זה הכי חשוב לנו".

על כך שבשביל האוהדים מה שנשאר העונה זה רק לנצח בדרבי: "אני לא חושב שזה הדבר היחיד שנשאר לנו העונה. ברור שלנצח בדרבי זה אחד הדברים החשובים שנשארו לנו, אני חושב שאנחנו צריכים להבטיח קודם כל את המקום שלנו בפלייאוף העליון ואחר כך לשאוף להגיע לאירופה. המשחק היום היה אחד החשובים שהיו לנו העונה, אם לא החשוב ביותר. אנחנו מתמודדים עם עכו על המקום בפלייאוף העליון ואני שמח שניצחנו ועשינו את העבודה".

אלי כהן, מאמן הפועל עכו: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, הגענו למצבים של מאה אחוז והחמצנו. המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי. עם הבקעת השער של מכבי, הם קיבלו רוח גבית, סיכנו אותנו וכמעט לא הגענו לשום מצב. לא בהכרח החילופים עוזרים, וגם הכנסת החלוצים לא עזרו. צריך להביט קדימה.

"המאבקים בפלייאוף העליון היו לנו בשישה-שבעה משחקים האחרונים, אנחנו לא מופתעים. אם היינו מנצחים, היינו עושים צעד משמעותי. ההפסד הזה גורר אותנו למאבקים. אנחנו ראויים להיות בפלייאוף העליון, והמיקום שלנו מראה זאת. הבקענו הרבה שערים, אבל בכדורגל אין ראוי. נצטרך להוכיח שאנחנו זכאים לזה. אני לא אוהב לדבר על עצמי בשלב כזה של העונה. כל מאמן שואף להתקדם, אבל זה לא הזמן".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully