וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליות ארד לטומי ארשנסקי וסוסו פאללשווילי בפראג

ארשנסקי הגיע עד חצי הגמר בתחרות בצ'כיה וגבר על יריב בולגרי בקרב על המקום השלישי. פאללשווילי ניצח יריב מונגולי

הג'ודוקא הישראלי טומי ארשנסקי זכה היום (שבת) במדליית ארד בתחרות מסבב גביע העולם הנערכת בצ'כיה. ארשנסקי שמתחרה במשקל עד 66 ק"ג, ניצח בזה אחר זה את חאבייר גוודס מוונצואלה, יונלונג הה הסיני וגמבאר בולדבאטאר המונגולי, אבל בחצי הגמר נכנע לירון מורן ההולנדי, שניצח באיפון אחרי 4:54 דקות. בקרב על המקום השלישי הוא גבר יניסלב גרצ'ב הבולגרי באיפון אחרי 3:36 דקות.

במשקל עד 73 ק"ג סוסו פאללשווילי, שעמד במרכזה של מיני שערורייה השבוע ושנסע לתחרות תודות לתרומה, זכה בעצמו במדליית ארד. הוא ניצח יריבים מסלובקיה, אוקראינה ורוסיה, לפני שהפסיד ברבע הגמר לויקטור סקבורטוב המולדובי באיפון. פאללשווילי נשלח לבית הניחומים, שם גבר על וויי ליו הסיני אחרי 3:13 דקות ובקרב על הארד ניצח את טסגאנבאטאר חשבטאר ממונגוליה.

עוד במשקל עד 73 ק"ג: ואדים גושין הודח בסיבוב השני אחרי ניצחון על יריב מרומניה והפסד ליריב מגאורגיה. מוקי שגיא הפסיד לפטר שארינגר האוסטרי בסיבוב הראשון.

במשקל עד 66 ק"ג: גולן פולק הודח בסיבוב השלישי אחרי ניצחונות על יריבים מגרמניה והולנד, והפסד ליריב גאורגי. טל פליקר ניצח יריב סיני בסיבוב הראשון, אבל נכנע לג'אונג-הוואן אן הדרום קוריאני בסיבוב השני. אלון רחימה הפסיד בסיבוב הראשון ללאסלו יורצ'ק ההונגרי. גור זמיר הפסיד לפייר דופרה הצרפתי בסיבוב הראשון.

ביום ראשון ייכנסו למעגל התחרויות בצ'כיה חמישה ג'ודוקאים נוספים: אסף חן וערד סימון במשקל עד 81 ק"ג, פטר פאלצ'יק במשקל עד 90 ק"ג, ואור ששון ואסף זוהר במשקך של יותר מ-100 ק"ג.

בתחרות מסבב גביע העולם לנשים הנערכת בורשה שבפולין, רוני שוורץ נוצחה בסיבוב השני במשקל עד 48 ק"ג. הישראלית גברה על אורורה קלימנס הצרפתייה, אבל נכנעה לאחר מכן ליאון ג'ונג צ'ונג הדרום קוריאנית.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully