וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוסו פלאלשווילי עוכב בחשד לגניבת משחת שיניים

17.2.2012 / 20:35

תקרית מביכה בדיסלדורף: הג'ודוקא שוב הסתבך, לא יתחרה בגרנד פרי וכנראה לא יהיה בלונדון. האיגוד צפוי להעמידו לדין

תקרית מביכה לג'ודו הישראלי. הג'ודוקא סוסו פלאלשווילי, המתחרה במשקל של עד 73 ק"ג, עוכב לחקירה בדיסלדורף בחשד שלא שילם על משחת שיניים בסופרמרקט מקומי. פלאלשווילי שוחרר בהתערבות אנשי המשלחת, אך אלה החליטו לא יתחרה בתחרות הגרנד פרי, יטוס ביום ראשון בחזרה לארץ ויעמוד בפני וועדת משמעת של איגוד הג'ודו.

התחרות בדילדורף הייתה אמורה להיות הזדמנות גדולה עבורו להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים מאחר וסדרת כישלונות בתחרויות האחרונות בהן השתתף הורידו אותו למקום ה-21 בדירוג האולימפי למשקל שלו, כשהקריטריון הישראלי דורש מקום 20 ומעלה. מאחר ולא נותרו עוד הרבה תחרויות להשיג את הקריטריון, נראה שמדובר בתחילתו של כדור שלג שימנע מפלאלשווילי להשתתף באולימפיאדה.

פלאלשווילי הוא ג'ודוקא עם עבר בעייתי והתקרית בגרמניה מצטרפת לרשימה של תקריוץ בעבר תקף פלאלשווילי את יואל רזבוזוב ואף התעמת עם מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה. האחרון סירב להגיב לידיעה.

התחרות בדיסלדורף תתחיל ביום שבת. אליס שלזינגר (במשקל של עד 63 ק"ג) צפויה להבטיח סופית את המקום בלונדון. גם גולן פולק (עד 66 ק"ג) ינסה לשפר את מצבו שנראה מעודד לקראת הצטרפות לסגל האולימפי. אריק זאבי (עד 100 ק"ג) יתחרה ביום ראשון.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully