וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ': "נהיה חייבים להשתפר כדי לנצח את קאזאן"

פנאתינאיקוס וקאזאן ייפגשו לקרב על פסגת הבית, שיכריע את זהות יריבת מכבי ת"א בהצלבה. אוברדוביץ': "נצטרך להשתנות"

אכזבה גדולה נרשמה אמש (חמישי) באיטליה, לאחר שקאנטו הפסידה 63:62 לברצלונה ואיבדה סיכוי להעפיל לשלב ההצלבה של היורוליג. קאנטו הייתה קרובה לניצחון, ואך הוליכה לאורך חלקים גדולים של המשחק, אבל איבדה את היתרון בדקה האחרונה.

"כולנו נתנו את הלב על המגרש, מבחינת אנרגיה, לב ונחישות", אמר בסיום מאמן קאנטו אנדראה טרינקיירי, "נתנו את המשחק הכי טוב שיכולנו לתת, והודחנו בצורה אכזרית. זה הסיכונים שלוקחים כשמשחקים מול קבוצה גדולה כמו ברצלונה. היה לנו את הפוזשן האחרון לנצח את המשחק, אבל לא הצלחנו. עדיין יהין לנו זיכרונות נהדרים מהעונה הזאת ביורוליג, אני לא חושב שמישהו בתחילת העונה האמין שנהיה כל כך קרובים לשלב ההצלבה".

גרג ברונר, הסנטר של קאנטו, אמר בסיום: "היה משחק קשה, נתנו הכל, אבל בארסה הרבה יותר מנוסה מאיתנו, והדברים הקטנים הם אלה שמכריעים בסיום. אני מאוכזב, אבל השקענו הרבה אנרגיה על המגרש, לפחות כמו הקהל המדהים שלנו ביציעים".

גם חאבי פסקוואל, מאמן ברצלונה, יודע שמגיעות לקאנטו הרבה מחמאות על עונה מצוינת. "אני רוצה לברך את קאנטו, הייתה להם עונה מרשימה, שיכולה להסב הרבה גאווה לאוהדים המצוינים שלה", אמר המאמן, "במהלך האחרון ההגנה שלנו ניצחה את המשחק, ואני גאה בזה. היה חשוב מאוד להבטיח את המקום הראשון בבית".

נבארו העניק לברצלונה 62:63 על קאנטו, האיטלקים הודחו

אוברדוביץ': "נהיה חייבים להשתפר"

פנאתינאיקוס הפסידה אתמול באופן מפתיע למדי בבית לארמאני מילאנו 67:58, אבל הבטיחה העפלה לשלב הפלייאוף. בשבוע הבא היא תשחק ברוסיה מול קאזאן, במשחק שיכריע אם אם היוונים יסיימו במקום הראשון או השני בבית. כזכור, מכבי תל אביב תשחק מול הקבוצה שתסיים ראשונה בבית.

"שיחקנו רע מאוד", סיכם זליקו אוברדוביץ' את ההפסד של קבוצתו לאיטלקים, "במיוחד בחלק ההתקפי. היינו לא מרוכזים. היו לנו יותר ריבאונדים ו-14 ניסיונות קליעה יותר משלהם, ועדייו הפסדנו. האחוזים שלנו היו גרועים מאוד". פאו הובילו 33:43 בריבאונד (17 כדורים חוזרים בהתקפה), אבל פגעו רק ב-19 מ-47 מהשדה (40 אחוז) מול 16 מ-33 לאיטלקים (49 אחוז).

"הדבר המצחיק הוא שלמרות זאת, העפלנו לרבע הגמר", סיכם אוברדוביץ', "ואני שמח, כי השלמנו את המשימה שלנו, ואם ננצח את קאזאן ברוסיה נוכל לסיים במקום הראשון. אבל ברור, אנחנו חייבים לשנות את המשחק שלנו ולהשתפר בהרבה כדי לנצח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully