וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה בקאנטו ועלתה להצלבה

הקטאלנים ניצחו 62:63 אחרי 40 דקות צמודות באיטליה והעלו את מכבי תל אביב ביחד איתם. בית ז' המקביל הולך ומסתבך

בזמן שמכבי תל אביב נאבקה הערב (חמישי) בז'לגיריס קובנה ביד אליהו, התקיימו עוד ארבעה משחקים לוהטים בשלב הבתים השני של היורוליג, ארבעה משחקים שלאחריהם הערפל רק הפך סמיך יותר.

במוקד, לפחות מבחינת הצהובים, עמד המשחק של ברצלונה בקאנטו. 40 דקות צמודות הסתיימו בניצחון 62:63 של הקטאלנים, מה שהכריע סופית שהם ומכבי עולים להצלבה מבית ח'.

בבית ז' פנרבחצ'ה/אולקר שמרה על העונה האירופית שלה בחיים עם ניצחון 87:94 על קאזאן לאחר הארכה. מילאנו הפתיעה עם ניצחון 58:67 על פנאתינייקוס באתונה, אבל הודחה והיוונים עלו. לפיכך בית ז', ממנו תצא יריבת מכבי תל אביב בהצלבה, עדיין לא סגור ונעשה קצת סדר: במחזור האחרון של בית ז' קאזאן תארח את פנאתינייקוס. ניצחון של הרוסים יעלה אותם מהמקום הראשון ואת היוונים מהמקום השני. ניצחון של פאו יעלה אותה מהמקום הראשון, כשבמצב כזה ניצחון של פנרבחצ'ה/אולקר על מילאנו יעלה אותה וישלח את הרוסים הביתה. מכבי תל אביב בכל מקרה תשחק נגד פאו או נגד קאזאן.

בבית ו' ריאל מדריד בעצמה הצילה לעצמה את העונה במפעל עם 65:86 על מלאגה החלשה.

בית ח'

קאנטו - ברצלונה 63:62

6,289 הצופים בפאלה דסיו ידעו שהקבוצה שלהם תשמור על סיכוי לעלות שלב רק אם תנצח, אבל גם הבינו שנגד יריבה כל כך חזקה זה יהיה קשה מאוד. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשיתרון השיא: 9:16 לבארסה, מגיע בשלב מאוד מוקדם במשחק ולא משקף דבר.

בדקות הבאות התפתחה נדנדת סלים. הרבע הראשון הסתיים בשוויון 18:18, ברבע השני ברצלונה ניצחה 15:17 והרבע השלישי נגמר ב-17:17. המשמעות: כניסה לרבע האחרון כשהקטאלונים מוליכים 50:52 ויש הרבה על מה לשחק.

ריצת 0:8 העלתה את קאנטו לשש הבדל, אבל האורחים החזירו בריצת 0:9 משלהם ו-2:13 לבאזר האחרון זה 60:61 לזכותם. בזמן שהשעון מתקתק, שתי הקבוצות החטיאו ו/או איבדו והתוצאה נותרה בעינה עד הדקה האחרונה. גיורגי שרמאדיני קלע שתיים מהקו, חואן קרלוס נבארו החזיר בשתיים משלו. קאנטו יצאה להתקפה, אבל הסתבכה ולבסוף החטיאה והפסידה. ברצלונה ומכבי תל אביב בהצלבה, הראשונה מהמקום הראשון, הישראלים מהמקום השני.

אצל ברצלונה בוניפאס נדונג קלע 13 נקודות, נבארו הוסיף 12 וארזם לורבק קלע 10. שרמאדיני הוליך את קאנטו עם 14 נקודות ודורון פרקינס קלע בבכורה שלו 12 נקודות, אליהן הוסיף 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.


איך התאושש פרקינס מהפציעה ישר אל סגל קאנטו?

בית ו'

ריאל מדריד - מלאגה 65:86

ריאל מדריד אמנם הגיעה במצב רוח מצוין אחרי ניצחון על ברצלונה בגמר הגביע הספרדי, אבל גם בידיעה שהפסד יגמור לה את העונה האירופית מוקדם מהצפוי. מלאגה שכבר איבדה סיכוי לעלות רצתה להרוס והיא גם נראתה בדרך הנכונה עם 14:22 אחרי 10 דקות. כשהחרב מונחת להם על הצוואר, שחקני ריאל התחילו להתעורר. הם כפו שוויון עד המחצית ובהמשך פתחו פער דו ספרתי בדרך לניצחון סופר חשוב שמשאיר את ההכרעה לשבוע הבא. ניקולה מירוטיץ' הצטיין אצל המארחים עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים וסרחיו יול קלע 15. ג'ראלד פיץ' הוליך את מלאגה עם 15 נקודות ואוגוסטו לימה תרם 12.

בית ז'

פנרבחצ'ה/אולקר - קאזאן 87:94 (לאחר הארכה)

דרמה גדולה באיסטנבול הסתיימה עם ניצחון של הקבוצה הביתית, כזה שסיבך את המצב בבית. רבע שלישי של 13:24 לאורחים הבריח אותם ליתרון דו ספרתי לפני שהטורקים רצו ל-2:11 בתחילת הרבע האחרון והורידו את המינוס ל-4. משם התפתח משחק צמוד ונקודות של רוקו אוקיץ' שנייה לסיום קבעו 79:79 והארכה. חמש הדקות הנוספות כבר היו של הקבוצה של נוון ספאחיה, שהשאירה את הנקודות בבית. בויאן בוגדנוביץ' הוליך את פנר/אולקר עם 20 נקודות, רוקו אוקיץ' קלע 18 נקודות ומירסאד טורצ'אן הבלתי נגמר אסף 13 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים בנוסף ל-6 הנקודות שלו. אצל המפסידה לין גריר הפציץ 33 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אבל נדם בדקות ההכרעה. מייק וויליקנסון הוסיף 17.

פנאתינייקוס - מילאנו 67:58

פנאתינייקוס אמנם עלתה בעקבות התוצאות היום, אבל עשתה את זה בטעם לא טוב עם הפסד ביתי. האיטלקים פתחו טוב יותר והוליכו אחרי רבע אחד 11:16. היוונים הצליחו לחזור לתמונה, אבל לא לייצר מהפך משמעותי בדקות הטובות שלהם. המחצית השנייה שוב הייתה של מילאנו, שהצליחה לפתוח פער דו ספרתי, להוליך 49:59 שבע דקות לסיום ובסיום לנצח בצורה מרשימה. ניקולו מלי הוליך את המנצחת עם 13 נקודות ואנטוניס פוטסיס קלע 12 ואסף 9 ריבאונדים. דימיטריוס דיאמנטידיס קלע 12 לפאו ומייק באטיסט הוסיף 11. מילאנו הייתה משאירה לעצמה סיכוי לעלות רק במקרה של ניצחון ב-21 נקודות. זה כמובן לא קרה.


היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully