וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "עצבני ומאוכזב, לוקח אחריות על ההפסד"

מנצ'סטר יונייטד הפסידה לאייאקס בבית אך עלתה שלב בליגה האירופאית, פרגוסון יודע: "לקחתי יותר מדי סיכונים עם ההרכב"

מנצ'סטר יונייטד ניצלה אמש (חמישי) ממבוכה גדולה, כשהפסידה בבית 2:1 לאייאקס, אך עדיין הצליחה להעפיל לשלב הבא של הליגה האירופית. יונייטד הגיעה למשחק עם יתרון 0:2 מהמשחק הקודם, אך למרות שעלתה ליתרון מוקדם משער של צ'יצ'אריטו (6), היא ראתה את ההולנדים משווים ואף עולים ליתרון בדקה ה-87 משער של אלדרווילד. שער נוסף של האורחים היה משלים סנסציה, אבל יונייטד שמרה על היתרון.

בסיום אלכס פרגוסון לקח אחריות על ההפסד, והסביר מדוע בחר לפתוח עם הגנה כל כך צעירה, שבה כריס סמולינג בן ה-22. הוא השחקן הכי מבוגר (לצד רפאל, פאביו ופיל ג'ונס).

"הייתי עצבני ומאוכזב בסיום, אני נאלץ לקחת אחריות מלאה על ההפסד", אמר פרגוסון, שלפחות התנחם בכמה הצלות מרשימות של דה חאה, "לפתוח עם כל כך הרבה שחקנים צעירים היה אתגר גדול מדי. חשבתי שעם יתרון 0:2 מהמשחק הקודם, זו הזדמנות טובה לג'ונס וסמולינג לשחק, כי הם לא שותפו במשך תקופה ארוכה. יש להם פוטנציאל גדול, אבל חוסר הניסיון שלהם יצר עבורנו בעיות. יחסית לערב אירופאי, לקחתי יותר מדי סיכונים. שרדנו עם קצת מזל, זה היה ערב עצבני".

בשלב הבא (שמינית הגמר) יונייטד תשחק מול אתלטיק בילבאו, ופרגוסון מבטיח: "במשחקים האלה ישחקו השחקנים המנוסים".

ליגה אירופית: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 בבית לאייאקס

עוד בליגה האירופית: רפאלוב, מליקסון ונאתכו הודחו

עוד באנגליה:

* רומן אברמוביץ' זעם על אנדרה וילאש בואש אחרי ההפסד של צ'לסי בנאפולי, ואחרי המשחק דרש ממנו תשובות ברורות לשאלות נוקבות: מדוע הדחת מההרכב את אשלי קול, פרנק למפארד ומייקל אסיין?

וילאש בואש הודה ש"אני אישית לא שוחחתי עם הבעלים על הנושא, אבל אנשים הקרובים אליו, כמו מייקל אמנלו, העבירו לו את המסר ממני. הם נשלחו לשאול אותי, זה נורמלי לתקשורת בין מאמן לבעלים. הוא פשוט רוצה לדעת את התהליך המחשבתי שלי".

* מיקה ריצ'ארדס התייחס לקאמבק של קרלוס טבס למנצ'סטר סיטי, והמליץ לארגנטינאי לשמור על פרופיל נמוך: "מבחינת האוהדים, זה מצב של פיפטי-פיפטי. הדבר הכי טוב שהוא יכול לעשות זה לחזור ולהוריד את הראש ולהישאר צנוע. אם בסוף נזכה באליפות והוא יהווה חלק חשוב ממנה, יסלחו לו על הכל. אם לא נזכה, עלול לקרות הדבר ההפוך. התחושות מעורבות, אבל מבחינתי, אני שמח מאוד שהוא חזר. הוא שחקן ענק, הוא היה הקפטן והמנהיג שלנו".

דיווחים באירופה: צ'לסי כבר פנתה לרפא בניטז

רוברטו מאנצ'יני: "יש סיכוי שטבס ישחק במנצ'סטר סיטי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully